بارگیری انواع روفرشی عدلی کارخانه

بارگیری انواع روفرشی عدلی کارخانه

برای اطلاع از نحوه فروش روفرشی های شرکت و بارگیری انواع روفرشی عدلی کارخانه با ما در ارتباط باشید. روفرشی های مهام بافت به صورت عمده و در عدل های مشخص به بازار عرضه می شوند.

بارگیری انواع روفرشی عدلی کارخانه

روفرشی ها به طور کلی در عدل های مشخصی به بازار عرضه می شوند. و برای اینکه تعداد بیش تری از روفرشی ها در عدل یا گونی ها قرار بگیرند. کارخانه ان ها را در تعداد های 15 تایی و 20 تایی و 30 تایی در عدل ها قرار می دهند. و با این کار مشتری ها هزینه حمل کمتری می پردازند.

روفرشی ها زمانی که بافته شدند. و از طریق دستگاه پرس به خوبی فشرده شدند. ایندفعه داخل گونی قرار می گیرند. و آماده بارگیری می شوند. مجموعه ما بارگیری های خود را از طریق باربری های خرده بار و یا کامیون ها انجام می دهد. به عنوان مثال زمانی که قرار باشد روفرشی ها را ارسال کنیم. اطلاعات هر مشتری را به باربری های معتمد خود می دهیم . تا طبق مشخصات گفته شده ارسال شوند.

بارگیری انواع روفرشی عدلی کارخانه

با توجه به اینکه مجموعه ما در سراسر کشور مشتری دارد. و روزانه طرح و سایز بندی های مختلفی را سفارش می گیرد. به همین جهت راستای فروش خود را به نحوی برنامه ریزی کرده است. تا روفرشی ها به موقع ارسال شوند. و بدست مشتریان عزیز برسند.

فروش عدلی انواع روفرشی ها

عدل روفرشی ها به تعداد مختلفی در خود جا می گیرند. به عنوان مثال روفرشی های 12 متری به تعداد 15 تخته در یک عدل قرار می گیرند. و مشتریانی که با ما کار می کنند. روفرشی ها را به عدلی خریداری می کنند. مثلا روفرشی 12 متری یک عدل و یا روفرشی 6 متری دو عدل سفارش می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

خانه درباره ماتماس با ما