تولید انواع کاور فرش 

روفرشی پرفروش 12 متری استاندارد

برای خرید و فروش عدلی انواع روفرشی پرفروش 12 متری استاندارد در مجموعه مهام بافت یزد که در شاهدیه یزد قرار گرفته است. از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاوران مجموعه تماس بگیرید. تا به شما مشاوره رایگان بدهیم.

روفرشی پرفروش 12 متری استاندارد

روفرشی های 12 متری در مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. که در انواع روفرشی های زرکدار و مخمل و ابریشم و کشدار به بازار عرضه می شوند. هر یک از این روفرشی ها در سایز بندی های مختلفی تولید می شوند. ولی با توجه به اینکه ابعاد منازل بزرگ می باشد. به همین جهت سایز 12 متری از همه پرفروش تر می باشد.

روفرشی های 12متری سایز 3*4 متر دارند. و حتی کارخانه آن ها را در ابعاد به اندازه 10 سانتی متر بیش تر نیز میبافد. چون روفرشی بعد از اینکه بافته شد . خودش را جمع می کند. به همین جهت کارخانه آن ها را طوری می بافد که در نهایت در سایز های استاندارد خود قرار گیرند.

روفرشی پرفروش 12 متری استاندارد

با توجه به اینکه روفرشی های 12متری در عدل هایی قرار داده می شوند. تا از این طریق راحت تر به دست مشتریان برسند. به همین جهت تعداد 15 تا 16 تخته روفرشی در یک عدل قرار میگیرند. و در صورتی که روفرشی ها سبک وزن تر باشند. تعداد بیش تری از آن ها در عدل ها قرار داده خواهند شد.

سایز استاندارد روفرشی مهام بافت

برای روفرشی های کشدار تمام سایز ها باید در استاندارد خودشان باشند. چون باید فیکس فرش ها شوند. در صورتی که برای روفرشی های سنتی به این نحو نمی باشد. و ممکن است در حد 5 یا 6 سانت بالا و پایین داشته باشند. و دلیل آن افت نخ و کوتاه شدن روفرشی ها بعد از بافت باشند.

جهت مشاهده طرح های روفرشی های پرفروش مهام و جدید و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =

خانه درباره ماتماس با ما