رنگبندی انواع روفرشی عمده

قیمت روفرشی زرکدار عدلی مهام

برای اطلاع از لیست قیمت روفرشی زرکدار عدلی مهام و خرید و فروش عمده روفرشی ها مجموعه ما تولید کننده و عرضه کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت می باشد. برای ارتباط با واحد فروش با شماره هایی که در زیر قید شده است. تماس حاصل فرمایید

قیمت روفرشی زرکدار عدلی مهام

قیمت روفرشی  های زرکدار به نوع نخ و حجم خرید مشتری ها بستگی دارد. به عنوان مثال اگر مشتری ها روفرشی ها را به صورت عدلی و عمده خرید کنند. تخفیفات بیش تری شامل حال آن ها می شود. در صورتی که اگر مشتری چند تخته روفرشی خریداری کند. با قیمت بالاتری برای او محاسبه می گردد.

روفرشی های زرکدار به روفرشیهای مخمل 6رنگ معروف می باشند. و مجموعه مهام این نوع روفرشی ها را در وزن های 5 و 5.5 و 6 کیلو میبافد. و از آن جایی که سلیقه ها متفاوت شده است. به همین جهت شرکت روفرشی ها را در رنگ بندی های پرفروش و شیک تولید می کند . تا خریداران حق انتخاب زیادی داشته باشند.

قیمت روفرشی زرکدار عدلی مهام

لیست قیمت روفرشی ها طبق نوع نخ ها و وزن آن ها مشخص می گردد. یعنی به ازای نخ های باکیفیتی که کارخانه در بافت روفرشی ها استفاده می کند. و وزن های متفاوتی که به روفرشی ها می دهیم. روفرشی ها در قیمت های ارزان تا گرانی در بازار به فروش میرسند. برخی کارخانه ها روفرشی های خود را براساس وزن کار به فروش می رسانند. در صورتی که برخی براساس جنس و نوع نخ عالی که دارند. روفرشی های خود را به بازار عرضه می کنند.

انواع روفرشی زرکدار رنگ بندی

روفرشی های مخمل زرکدار در رنگ های زیبای طوسی و سرمه ای و زرشکی و آبی و کرم به بازار عرضه می شوند. و هر مشتری طبق سفارش خود خرید را انجام می دهد. و از آن جایی که طرح های زیبایی از جمله حوض نقره و افشان و طرح های حوضچه دار را شامل می شوند. به همین جهت مشتریان حق انتخاب بیش تری را خواهند داشت.

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار  و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یک =

خانه درباره ماتماس با ما