تولید روفرشی عمده صادراتی کارخانه

تولید روفرشی عمده صادراتی کارخانه

شرکت بافندگی مهام بافت در حال حاضر فروش و تولید روفرشی عمده صادراتی کارخانه را به صورت گسترده و با قیمت رقابتی انجام می دهد. برای اینکه روفرشی های صادراتی را با قیمت و کیفیت عالی خریداری کنید. با ما در تماس باشید.

تولید روفرشی عمده صادراتی کارخانه

روفرشی های عمده کارخانه در حال حاضر به بازار های داخلی و خارجی با قیمت و با کیفیت های عالی برای خریداران و نمایندگان خود ارسال می کنیم. و با توجه به اینکه روفرشی های صادراتی کیفیت و رنگ بندی متفاوتی دارند. به همین جهت هر کشوری رنگ و کیفیت و مدل موردنظر خودشان را خریداری می کنند.

روفرشی های مخمل بیش ترین فروش را در کشور های خارجی دارند. و در کنار این نوع روفرشی ها تجار خارجی معمولا روفرشی های زرکدار و ابریشم را نیز خریداری می کنند. با توجه به نیاز های بازار و تقاضاهایی که وجود دارد. روفرشی ها در مدل ها و کیفیت های مختلفی به فروش میرسند. و به این نحو مشتریان حق انتخاب بیش تری خواهند داشت.

تولید روفرشی عمده صادراتی کارخانه

روفرشی های صادراتی که به کشور عراق ارسال می شوند. در وزن های 4 تا 6 کیلو در مدل های مخملی و زرکدار و حتی ابریشم به فروش می رسند. با توجه به اینکه هر منطقه و شهر عراق کیفیت

مختلفی از روفرشی ها را می پسندند. معمولا شهر های جنوبی عراق بیش تر روفرشی های مخمل سبک وزن خریداری می کنند. و هر چی به سمت شمال و مرکز عراق می رویم. فروش روفرشی های زرکدار و ابریشم و روفرشی های باکیفیت بیشتر می شود.

انواع مدل روفرشی صادراتی ارزان

برای اینکه با کشور های دیگر رقابت کنیم. تولید کنندگان و بافندگان داخلی روفرشی ها را با قیمت های رقابتی و ارزان به بازار های صادراتی ارسال می کنند. و به همین جهت تجار خارجی تمایل بیش تری به همکاری با بافنده های یزدی دارند.

برای اینکه لیست قیمت و طرح و رنگ های روفرشی ها را مشاهده کنید. می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با همکاران ما تماس بگیرید. و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های طرح جدید شرکت با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 1 =

خانه درباره ماتماس با ما