تولید کننده انواع روفرشی عدلی

تولید کننده انواع روفرشی عدلی

در صورتی که به دنبال تولید کننده انواع روفرشی عدلی کارخانه هستید. و تامین کننده مناسبی پیدا نکردید. مجموعه بافندگی مهام یزد در حال حاضر تولید کننده و توزیع کننده انواع روفرشی های جدید و با کیفیت عالی می باشد.

تولید کننده انواع روفرشی عدلی

تولید روفرشی های عدلی کارخانه به صورت سفارشی و طبق درخواست مشتریان گرامی در سراسر کشور صورت می پذیرد. و با توجه به اینکه خریداران روفرشی ها را در سایز بندی و در طرح های مختلفی خریداری می کنند. به همین جهت کارخانه مهام روفرشیها را مطابق درخواست نماینده ها می بافد. تا مشکلی به وجود نیاید.

عدل روفرشی های مهام بافت در سایز های مختلف متغیر می باشد. به گونه ای که اگر روفرشی سبک وزن باشد. در هر یک از روفرشی های 12متری ما به تعداد 20 تخته روفرشی نیز قابلیت بارگیری داریم. در صورتی که روفرشی ها مانند روفرشی های ابریشم سنگین تر باشند. نهایتا تعداد 15 تخته روفرشی قابل بارگیری می باشند.

تولید کننده انواع روفرشی عدلی

بافت روفرشی های مهام بافت از طریق دستگاه های جاکارد انجام میگیرد. و با توجه به تراکم و وزن و کیفیتی که قرار است روفرشی داشته باشد. از دستگاه های مختلفی برای بافت و تولید آن ها استفاده می شود. به همین جهت روفرشی ها تراکم و وزن های مختلفی دارند.

عمده روفرشی کارخانه مهام

روفرشی هایی که در شرکت تولید می شوند. شامل روفرشی های مخمل و زرکدار و روفرشی های ابریشم و کاورفرش می باشند . هر یک از این نوع روفرشی ها کیفیت و طرح و وزن های مختلفی دارند. و با توجه به اینکه روفرشی ها مشتریان به خصوص خود را دارند. به همین جهت هر یک از آن ها بازار های هدف خود را دارند.جهت روفرشی ها تراکم و وزن های مختلفی دارند.

تولید عمده روفرشی کارخانه مهام

روفرشی هایی که در شرکت تولید می شوند. شامل روفرشی های مخمل و زرکدار و روفرشی های ابریشم و کاورفرش می باشند . هر یک از این نوع روفرشی ها کیفیت و طرح و وزن های مختلفی دارند. و با توجه به اینکه روفرشی ها مشتریان به خصوص خود را دارند. به همین جهت هر یک از آن ها بازار های هدف خود را دارند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما