انواع سایز بندی روفرشی کشدار

انواع سایز بندی روفرشی کشدار متوانید از شرکت ما خرید کنید . شرکت مهام بافت بهترین سابقه فروش در زمینه کاورفرش را در ایران دارد . در ادامه با ما همراه باشید.

انواع سایز بندی روفرشی کشدار

انواع سایز بندی روفرشی کشدار

روفرشی کشدار در سایز بندی 6و9و12متری در کارخانه تولید می شود . مشتری ها از بین این سایز ها انتخاب میکنند . روفرشی ها با بهترین کشدوزی و چاپ به بازار داخلی عرضه میشوند. و طبق سفارش مشتریان تولید می شوند .

روفرشی کشدار از نوع پرفروش و مدرن بازار به حساب می آید . این روفرشی ها علاوه بر جنس مخملی که دارند . دارای رنگبندی و طرح های مختلف هستند . که به مشتری ها حق انتخاب زیادی می دهند.

کارخانه تولیدی روفرشی کشدار

مشتریان عزیز با سلیقه و علایق خود طرح کاورفرش را انتخاب میکنند . شرکت مهام بافت کاور فرش ها را برای مشتری آماده میکنند . و حتی یک استثنا قرار داده برای فرش های قدیمی که اندازه دقیقی ندارند . رایگان ریسایز انجام بدهد.

برای اینکه بتونید از شر فرش های تکراری خونه هاتون خلاص بشید . میتوانید از این نوع روفرشی کشدار مهام با سلیقه خودتون با بهترین روفرشی و قیمت مناسب ، دکوراسیون خونتون را تغییر بدید. و حال و هوای اتاق ها را عوض کنید.

اگر کاسب بازار هستید و در زمینه پخش و فروش انواع روفرشی ها به صورت عمده یا خرده فعالیت می کنید. مجموعه ما روفرشی های کشدوزی شده با تراکم بافت عالی و 4طرف کشدوزی شده برای نماینده ها و خریدارن خود ارسال می کند.

کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های

کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

خانه درباره ماتماس با ما