فروش روفرشی های کشدار ابریشم

خرید و فروش روفرشی های کشدار ابریشم در مجموعه زرگل بافت به صورت عمده و سفارشی انجام می گیرد. و با توجه به اینکه مجموعه دراین زمینه قوی کار کرده است. مشتریان زیادی در سراسر کشور با ما ارتباط می گیرند.

فروش روفرشی های کشدار ابریشم

روفرشی های ابریشم جزو بهترین روفرشی های بازار داخلی می باشند. و این نوع روفرشی ها در مقایسه با سایر روفرشی ها گران تر می باشند. ولی کیفیت و طرح و رنگ آن ها عالی میباشد. و توجه هر فردی را به خود جلب می کنند.

امروزه فروش روفرشی های کشدوزی شده با استقبال خیلی خوبی مواجه شده است. و با توجه به اینکه اطراف روفرشی ها را با پارچه های ریز باف دور دوزی می کنیم. به همین جهت در سایز های استاندارد برای مشتریان ارسال می شوند. و حتی 3 سانتی متر در هر طرف بیش تر می گیریم.

فرش ها معمولا غیر استاندارد هستند. و سایز آن ها 2 تا 3 سانتی متر بالا و پایین دارد. زمانی که سایز روفرشی های ابریشم کشدار را بیش تر می گیریم . مشتریان بابت فیکس شدن روفرشی ها خیالشان راحت می شود.

خرید روفرشی کشدار ابریشم سفارشی

روفرشی های کشدار ابریشم به صورت سفارشی می باشند. به این صورت که ابتدا باید طرح و سایز مورد نظر خود را ثبت کنید. و سپس طبق برنامه تولیدی که مجموعه دارد. روفرشی ها را در زمان مقرر تولید  و برای شما عزیزان ارسال می نماید.

برخی از طرح های روفرشی کشدوزی شده در مجموعه موجود می باشند. و دلیل آن طرح و رنگ زیبای آن ها می باشد. که کارخانه ها از آن ها بیشتر تولید می نماید. و مشتریان هر موقع این طرح ها را در سایز بندی سفارش بدهند. برای آن ها ارسال می کنیم.

جهت خرید و فروش روفرشی های ابریشم کشدار به صورت سفارشی در رنگ بندی و اطلاع از نرخ های جدید کارخانه در سال جدید با واحد فروش

زرگل بافت یزد تماس بگیرید. تا در خصوص قیمت هایی که روفرشی ها در بازار ایران و خارج به فروش می رسند. به اطلاعات جامع تری دسترسی داشته باشید.

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =

خانه درباره ماتماس با ما