لیست قیمت رو فرشی کشدار سنتی

 لیست قیمت روفرشی کشدار سنتی

برای اطلاع از قیمت روفرشی کشدار سنتی با ما همراه باشید. رو فرشی مهام بافت در حال حاضر انواع رو فرشی هارا با قیمت مناسب برای مشتریان ارسال می کند.

لیست قیمت روفرشی کشدار سنتی

قیمت عمده رو فرشی کشدوزی خیلی به صرفه تر از خرید تکی است . و در سایز های 12.9.6 متری  فروش داریم . کش در چهار طرف رو فرشی محکم کش دوزی شده است .

روفرشی های مهام بافت قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی دارند . و این نوع روفرشی ها را میتوانید بر روی هرنوع فرشی پهن کنید بدون اینکه ذره ای  حرکت داشته باشد .

قیمت روفرشی سنتی کشدار سنتی رابطه مستقیمی با جنس نخ دارد . و هرچی  کارخانه از جنس نخ مرغوب تری در خط تولید خود استفاده کند .قیمت رو فرشی کشدار سنتی در بازار هدف بیشتر میشود و مشتری رو فرشی  سنتی کشدار با کیفیت تری دریافت میکند .

تنوع بالای رنگ و طرح روفرشی

روفرشی کشدار  سنتی به زیبایی منزل شما کمک  می کند . و رو فرشی های قدیمی که طرح های تکراری دارند . در مقایسه با روفرشی کشدار  سنتی از طرح های سنتی و مدرن تولید شده است . با انتخاب طرح و رنگ روفرشی ، منزل خود را به زیبایی طراحی کنید . هماهنگی روفرشی کشدارسنتی با دکوراسیون نقطه عطفی است . که رو فرشی کشدار سنتی به ارمغان اورده است .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت رو فرشی ها سنتی کشدوزی شده با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

بازرگانی . عابدین . زاده . یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پنج =

خانه درباره ماتماس با ما