طرح انواع روفرشی عدلی

بسیاری از شما عزیزان در خصوص طرح انواع روفرشی عدلی از ما سوال کرده بودین . به همین جهت مشاوران ما در این مقاله در خصوص طرح مدل و رنگبندی روفرشی های پرفروش مجموعه مهام بافت برای شما مقاله ی گرانبهایی را اماده کرده اند. که با خواندن ان اطلاعات ارزشمندی نصیب شما خواهد شد. در ادامه با ما همراه همراه باشید

طرح انواع روفرشی عدلی

طرح انواع روفرشی های عدلی

روفرشی های عدلی در مجموعه مهام بافت در طرح ها ، و تعداد ، و سایز های ، مختلفی بسته بندی می شود . به عنوان مثال سایز12 متری به تعداد 16تخته روفرشی فضا دارد . و این روفرشی ها در وزن های مختلفی طبق سفارش مشتری به بازار عرضه می شوند . هر چقدر سایز روفرشی ها کوچک تر شود . تعداد روفرشی های بیشتری در یک عدل قرار داده میشود . طرح و رنگ روفرشی ها به سفارش مشتری ها بستگی دارد از انجایی که سلیقه و فرهنگ هر مشتری ها متفاوت می باشد .به همین جهت کارخانه طرح ها و رنگ های پرفروش در نظرگرفته که مشتریان از بین انها انتخاب کرده . و خرید خود را از مجموعه انجام میدهند .

برای خرید پرفروش روفرشی های مهام بافت شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید . و لیست قیمت عمده و طرح ها و رنگ های مربوطه از مشوران فروش ما دریافت نمایید . و درصورتی که خرید داشتید ثبت سفارش خود را انجام دهید .

 

انواع روفرشی عدلی مهام بافت

مجموعه مهام بافت انواع روفرشی هارو اعم از روفرشی های زرکدار ،ابریشم،مخمل، چاپی، در سایزبندی های مختلف تولید می نماید . باتوجه به این که سفارش روفرشی در مجموعه زیاد می باشد . به همین جهت ما تعداد دستگاه های بافندگی خود را افزایش دلده ایم . تا سفارش شما عزیزان را طبق تعهد و قراردادی که با شما بستیم . در روز موعود برای شما ارسال می شود .

جهت اطلاع از قیمت عمده روفرشی  کارخانه در رنگ بندی و مشاهده ی تمام طرح هایی که در شرکت مهام بافت به صورت عمده خرید و فروش می شوند. می توانید با ما در تماس باشید.

بازرگانی عابدین زاده یزد

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 4 =

خانه درباره ماتماس با ما