کارخانه کاورفرش کشدار چاپی

کارخانه بافندگی روفرشی طوسی

خرید و فروش انواع روفرشی های طوسی در مجموعه زرگل بافت یزد به صورت عمده و سفارشی انجام می گیرد. و با توجه به اینکه مجموعه دراین زمینه قوی کار کرده است. مشتریان زیادی در سراسر کشور با ما ارتباط می گیرند .

کارخانه بافندگی روفرشی طوسی در مدل های مخمل،ابریشم،زرکدار، چاپی ،سنتی، داخل این مدل ها وجود دارد . که شرکت مهام بافت یزد تولید کننده ی همه ی این مدل ها می باشد . و اینکه رنگ طوسی یک رنگ خنثی  و همه پسند است . که میشه داخل خونه با دکوراسیون منزل میتوانید ست کنید . و برای همین دلیل است . که فروش بیشتری نسبت به رنگ های دیگه دارد .  یکی از رنگ های محبوب بین مشتریان و بازار است . و در شهر های شیراز، ابادان ، فروش بیشتری دارد .

مزیت روفرشی طوسی

یکی دیگر از مزیت های روفرشی طوسی این است .  کسایی که میخواهند فرششون اسیب نبیند . برای منزل خود روفرشی تهیه می کنند . که باعث میشود . روفرشی عمر بیشتری داشته باشد . و از کثیف شدن فرش و خراب شدن فرش منزل شما جلوگیری می کنند . و می توان با وجود روفرشی عمر بیشتری به فرش های خود بدهید .

روفرشی مهام علاوه بر جلوگیری از کثیف شدن فرش و کمتر اسیب دیدن فرش مزیت دیگری هم دارد که باعث می شود در منزل شما  یک تغیر و تهوع اینجاد شود . و می توان روفرشی را نسبت به رنگ فرش خانه ی خود انتخاب کنید که  علاوه بر زیبایی به منزل شما رنگ متانسبی برای فرش باشد . روفرشی مهام بافت در سایزهای 6،9،12،تولید می شود . اما به درخواست مشتریا در سایز3،1.5،هم بافته می شود .

جهت خرید مستقیم روفرشی از شرکت تولیدی مهام بافت یزد . و اطلاع از لیست قیمت عمده انواع روفرشی ها و مشاهده ی طرح و رنگ بندی آن ها با ما تماس بگیرید.

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما