خرید انواع روفرشی12متری

خرید عمده روفرشی از کارخانه

برای خرید مستقیم از کارخانه عمده روفرشی از کارخانه یزد و مشاهده ی طرح و رنگ های آن ها با ما در ارتباط باشید . در ادامه در خصوص کیفیت و قیمت روفرشی عمده از کارخانه برای شما صحبت می کنیم . اطلاع از لیست قیمت عمده انواع روفرشی ها شرکت و مشاهده ی طرح و رنگ بندی آن ها با ما تماس بگیرید .

کارخانه مهام بافت یزد تولید کننده انواع روفرشی عمده از جمله زرکدار،مخمل،ابریشم،چاپی،سنتی،می باشد .که محصولات در طرح و رنگ و قیمت ارزان می باشد .روفرشی عمده محصولی جدید و باکیفیتی عالی و با رنگبندی و طرح جذاب قابل سفارش با سایز دلخواه می باشد .

کارخانه ی مهام یزد باتولید انواع روفرشی مخمل،ابریشم،زرکدار،چاپی،سنتی،درطرح و رنگ های متنوع و زیبا علاوه بر بازار داخلی در بازار های خارجی هم خوش درشیده است .کارخانه مهام با تولید و تنوع بسیار بالا روفرشی به صورت عمده با قیمت مناسب مشتریان زیادی جذب خود کرده است . و ما همیشه در تلاشیم که مشتریان خود را راضی نگه داریم .

خرید عمده روفرشی از کارخانه

مقایسه روفرشی یزد و ترک

روفرشی یزد برخلاف روفرشی ترک که نازک هستند . پارچه ای زخیم و قالی مانند است . که روی قالی می اندازند . تا قالی را از تابش مستقیم نور و ایجاد لکه و الودگی بر روی فرش جلوگیری کند . جنس روفرشی یزد ضخامت بیشتری دارد  نسبت به جنس روفرشی ترک دارد و باعث می شود عمر بیشتری  و دوام هم نیز داشته باشد .

خرید روفرشی ازکارخانه به صورت عمده برای مشتریان خیلی به صرفه تر از روفرشی قیمت خورده است . زیرا که مشتریان با قیمت عمده از کارخانه خرید می کنند . و سود بیشتری برایشان دارد . در واقع خرید یک عدل روفرشی از شرکت مهام  بافت قیمت عمده برای مشتریان  حساب خواهد شد .

برای اطلاع از لیست قیمت روفرشی با ما تماس بگیرید

مهندس عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

خانه درباره ماتماس با ما