کارخانه تولید روفرشی زرکدار6کیلویی

در این مقاله در خصوص کارخانه تولید روفرشی زرکدار 6کیلویی در ایران برای شما صحبت می کنیم. برای  اطلاع بیشتر در خصوص روفرشی و لیست قیمت با واحد فروش از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید .

کارخانه تولید روفرشی زرکدار6کیلویی علاوه بر وزن 6 کیلویی روفرشی را در وزن 5، و5.5هم تولید میکند . درکارخانه تولید روفرشی 6کیلویی زرکدار کیفیت و جنس محصول هیچ تفاوتی با دیگری ندارد . کیفیت در سه روفرشی به یک اندازه می باشد تنها فرق روفرشی زرکدار در وزن انها می باشد . کیفیت و مرغوبیت کیفیت و طرح و رنگ روفرشی در هر سه تا وزن برابر می باشد .

کارخانه تولید روفرشی زرکدار6کیلویی

تفاوت روفرشی زرکدار و روفرشی مخمل

روفرشی زرکدار از نخ زرک در داخل روفرشی برای بافت روفرشی استفاده شده است . و جنس با کیفیت تری نسبت به روفرشی مخمل دارد  .قیمت روفرشی مخمل نسبت به روفرشی زرکدار قیمت پایین تری دارد که بیشتر مشتریان که روفرشی به صرفه تری می خواهند  که فروش بالاتری و قیمت پایین تری داشته باشد روفرشی مخمل را انتخاب میکنند . روفرشی زرکدار و مخمل هر دو در رنگ بندی های مختلف از جمله گردویی،زرشکی،کرم،سرمه ای،طوسی،می باشد که پرفروش ترین رنگ روفرشی طوسی می باشد که فروش بهتر و بالاتری نسبت به بقیه رنگ روفرشی دارد زیرا رنگ طوسی یک رنگ مناسب برای ست کردن ان با وسایل و دکوراسیون خانه شما می باشد . روفرشی مخمل تنها در وزن 5.5 تولید میشود و داخل بازار فرستاده میشود و  در شش رنگ تولید می شود و در بازار فرستاده میشود .

جهت تماس و اطلاع از قیمت عمده  روفرشی های زرکدار و مخمل  از کارخانه هم چنین خرید و فروش آن با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید . تا به اطلاعات جامع تری دسترسی داشته باشید . و خرید و انتخاب بهتری درخصوص روفرشی عمده از کارخانه داشته باشید

بازرگانی عابدین زاده یزد

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =

خانه درباره ماتماس با ما