فروش انواع مدل روفرشی

فروش انواع مدل روفرشی  در مجموعه مهام بافت به صورت عمده و سفارشی انجام می گیرد. و با توجه به اینکه مجموعه دراین زمینه قوی کار کرده است. مشتریان زیادی در سراسر کشور با ما ارتباط می گیرند .برای اطلاع بیشتر از محول و قیمت با کاشناس فروش ما تماس بگیرید .

فروش انواع مدل روفرشی

در مجموعه مهام فروش انواع مدل روفرشی سفارش و تولید می شود .  شرکت مهام روفرشی را در مدل های ابریشم،مخمل،زرکدار،چاپی،سنتی،تولید می کند . و تحویل مشتریان خود می دهد . در تفاوت انواع مدل روفرشی می توان به مدل و جنس روفرشی اشاره کرد .هرکدوم از روفرشی جنسیت جداگانه ای دارد که با یکدیگر متفاوت است .

مزیت روفرشی مخمل و روفرشی ابریشم

روفرشی مخمل جز ان دسته روفرشی نسبتا زخیم تر می باشد . این نوع روفرشی مانند محصولات دیگر از جمله زرکدار،ابریشم،سنتی جایی در تاریخچه فرهنگ ایرانی ندارد . اما می توان با خرید این نوع روفرشی دکوراسیون خانه خود را کمی تغیر بدهید . و این محصول از کثیف شدن فرش شما جلوگیری می کند . روفرشی مخمل عمر زیادی دارد . و هیچگونه اسیبی یا تغیر رنگ صورت نمی گیرد .

فروش انواع مدل روفرشی

اگر به دنبال یک روفرشی چشم گیر و چشم نواز هستید پیشنهاد ما برای شما روفرشی ابریشم می باشد . انواع متفاوت روفرشی ابریشم می تواند بهترین انتخاب نوع روفرشی برای شما باشد . روفرشی ابریشم در زمینه بافت زیبایی و نرمی خاصی دارد . که همین باعث شده است . این نوع روفرشی حرف اول را در فروش روفرشی بزند . این محصول می تواند با جای گرفتن در دکوراسیون منزل شما علاوه بر زیبایی تنوع خاصی به منزل شما هدیه بدهد . ابریشم برای بافت نرم و بسیار ظریفش محبوب ترین روفرشی ایران محسوب می شود .

برای اطلاع و مشاوره گرفتن از محصول جهت اگهی و سفارش محصول با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند جهت تماس با کارشناس با شماره زیر تماس بگیرید .

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =

خانه درباره ماتماس با ما