قیمت عدلی روفرشی زرکدار

کارخانه تولیدی روفرشی زرکدار 5کیلویی

برای خرید مستقیم از کارخانه تولیدی روفرشی زرکدار 5کیلویی و مشاهده ی طرح و رنگ های آن ها با ما در ارتباط باشید. در ادامه در خصوص کیفیت و قیمت روفرشی های زرکدار 5کیلویی برای شما صحبت می کنیم.

کارخانه تولیدی روفرشی زرکدار 5کیلویی

روفرشی های زرکدار در وزن های مختلفی از جمله 5 و 5.5 و 6 کیلویی در سایز 12متری تولید میشوند. و در صورتی که به دنبال روفرشی های ارزان قیمت هستید. روفرشی های 5 کیلویی زرکدار از همه مقرون به صرفه تر می باشند. و این نوع روفرشی ها با اینکه وزن پایین تری دارند. ولی کیفیت و طرح بندی خوبی دارند.

برای خرید روفرشی های زرکدار در سایز بندی و طرح هایی که دارند. با ما تماس بگیرید. تا همکاران فروش شما را راهنمایی کنند. و با توجه به اینکه مجموعه زرگل در زمینه ی خرید و فروش روفرشی ها تخصصی عمل می کند. و سرمایه و روابط عالی کسب کرده است. به همین جهت روفرشی ها را با قیمت و کیفیت های عالی برای شما تامین می کند.

به دلیل اینکه بازار نابسامان است . و نقدینگی کم شده است. به همین جهت اکثر نماینده ها و مشتریان مجموعه ، روفرشی ها را در وزن های 5 کیلویی سفارش می دهند. تا روفرشی ها با قیمت پایین تری به دست مصرف کننده ها برسانند. روفرشی های 5کیلویی زرکدار هم کیفیت خوبی دارند. و هم تنوع طرح و رنگ آن ها زیاد می باشد.

فروش روفرشی های زرکدار 5کیلویی ارزان

منظور از روفرشی های ارزان قیمت کیفیت بد آن ها نمی باشد. بلکه وزن آن ها در مقایسه با روفرشی های 6کیلویی حدود یک کیلو گرم در سایز 12متری کم تر میباشد. که نشاندهنده ی سبک وزنی و کیفیت بد آن ها نمی باشد. در صورتی که همان تراکم و نخ در آن ها اجرا شده است.

جهت خرید مستقیم روفرشی های ارزان قیمت 5کیلویی زرکدار از شرکت تولیدی زرگل بافت و اطلاع از لیست قیمت عمده انواع روفرشی ها شرکت و مشاهده ی طرح و رنگ بندی آن ها با ما تماس بگیرید.

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =

خانه درباره ماتماس با ما