خریدفروش روفرشی6متری

کارخانه تولید روفرشی عمده

جهت خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید روفرشی عمده مهام بافت از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید . مجموعه مهام بافت باتوجه به سرمایه اجتماعی و روابط که کسب کرده است حاضر است انواع رو فرشی هارو با قیمت عمده و رقابتی برای شما تامین نماید .

کارخانه تولید روفرشی عمده

<yoastmark class=

تولید روفرشی در کارخانه مهام بافت به صورت عمده و طبق سلیقه مشتری انجام میگیرد . بدین صورت که ابتدا مشتری سفارش انواع رو فرشی را در سایز بندی و در رنگ های انتخابی برای مجموعه ارسال مینماید . سپس شرکت طبق سفارشی که دریافت کرده است . بعد از هفت روز کاری روفرشی ها رو در سایز بندی و طرح های منتخب مشتری برای نماینده خود ارسال مینماید . روفرشی های مجموعه مهام بافت شامل روفرشی های زرکدار ، روفرشی های ابریشم و ،رو فرشی های کشدار سنتی ، روفرشی های چاپی میباشد .

که تمام این مدل ها در رنگ بندی های پرفروش و در سایز های استاندارد 1.5 تا 12 متری به بازار داخلی عرضه میشود . از انجایی که فروش روفرشی مجموعه مهام بافت زیاد میباشد . و خداروشکر نماینده های زیادی در سراسر کشور با ما ارتباط میگیرند . تا انواع روفرشی را از ما خرید کنند . مجموعه تنوع طرح روفرشی های خود را ارتقا بخشیده است تا مشتریان در حین خرید خود حق انتخاب بیشتری داشته باشند .

تولید انواع روفرشی کارخانه مهام

روفرشی های مهام بافت به صورت عدلی بسته بندی می شوند . و طبق شهرهایی که مشتریان درخواست انواع روفرشی رو داشند . از طریق باربری های مربوطه برای انها ارسال میکنیم . تا کرایه کمتری حساب شود . و برای مشتری بصرفه تر باشد . شرکت تولید روفرشی مهام بافت انواع روفرشی ها رو به صورت عمده طبق سفارش شما برایتان ارسال میکند .

برای خرید و فروش عمده انواع روفرشی های مهام بافت در سایز و مدل های متنوع با ما در تماس باشید. تا از همکاران فروش مجموعه مشاوره رایگان بگیرید.

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 8 =

خانه درباره ماتماس با ما