کارخانه تولید عمده انواع روفرشی

تولید کننده انواع روفرشی

تولید کننده انواع روفرشی در مجموعه مهام و عرضه کننده . انواع روفرشی با قیمت مناسب می باشد. برای اطلاعات بیش تر  از  انواع روفرشی مقاله را مطالعه کنید. جهت خرید عمده انواع روفرشی با کارشناس فروش روفرشی  مجموعه در تماس باشید .

تولید کننده انواع روفرشی

تولید کننده انواع روفرشی مجموعه مهام بافت یزد تولید انواع روفرشی در رنگ،سایز،طرح های مختلفی می باشد . مشتریان عزیز می تواند از طریق راه  های ارتباطی با کارشناس فروش ما تماس بگیرند . جهت مشاهده نمونه کار و برسی انواع روفرشی جهت انتخاب بهتر و سفارش بهتر داشته باشید . مجموعه مهام تولید کننده انواع روفرشی از جمله ابریشم،مخمل،زرکدار،چاپی،سنتی،می باشد . به صورت عمده می باشد .

تولید کننده انواع روفرشی

خرید عمده انواع روفرشی 

انواع روفرشی از لحاظ قیمت خیلی به نفع مشتری می باشد . خرید عمده انواع روفرشی درمجموعه مهام  در طرح های مخمل،ابریشم،زرکدار فروش بسیار بالایی دارد . برای اینکه هم طرح و هم رنگ های متنوع بسیار بالایی دارند . و تنوع مدل در روفرشی زیاد می باشد . که مشتری حق انتخاب دارد . و به سلیقه خودش روفرشی را انتخاب می کنند .

 رنگبندی انواع روفرشی

خرید عمده روفرشی در رنگبندی های زرشکی،طوسی،گردویی،کرم،سرمه ای، به سلیقه خود مشتری به فروش می رود . پرفروش ترین و جذاب ترین رنگ روفرشی که  الان مدرن شده است . می توان به ان اشاره کرد رنگ طوسی می باشد  زیرا به دلیل اینکه رنگ طوسی یک رنگ بسیار زیبا است . و می توان با دکوراسیون خانه ست کرد . و جلوه و زیبایی جذابی به خانه شما می دهد . روفرشی در هر مدل می تواند . یک تغیر جدید در منزل شما ایجاد کند .

جهت سفارش انواع روفرشی و مشاهده ی طرح های این محصول و خرید و فروش عمده  آن و هم چنین اطلاع از لیست قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند . می توانید با ما تماس بگیرید .

مهندس عابدین زاده

09140908784

02175038321

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + بیست =

خانه درباره ماتماس با ما