فروش عمده روفرشی کشدوزی شده

کارخانه عمده روفرشی سنتی کشدوزی

برای خرید مستقیم از کارخانه  عمده روفرشی سنتی کشدوزی و مشاهده ی طرح و رنگ های آن ها با ما در ارتباط باشید . ادامه در خصوص کیفیت و قیمت روفرشی سنتی کشدوزی برای شما صحبت می کنیم .

کارخانه عمده روفرشی سنتی کشدوزی

این نوع روفرشی ها چون از نظر زیبایی و تنوع بسیار بالایی دارند . به دلیل کشدوزی و کش کمری  صورت کامل رو فرش را می پوشاند . روفرشی کشدوزی ضخامت بسیار بالایی دارد . برای محافظت از فرش و جلوگیری از اسیب دیدن . فرش در برابر افتاب و نور می باشد . روفرشی تا حدودی می تواند . از کثیف شدن فرش شما جلوگیری کند . محصول روفرشی کشدوزی جدید به بازار عرضه می شوند .

کارخانه عمده روفرشی سنتی کشدوزی

با تنوع  وطرح بالاذو کیفیت بالایی که دارند . که دامل دور فرش را می پوشاند . می توانیم از انها برای همیشه یا مدت طولانی استفاده کنیم .

تفاوت روفرشی کشدوزی با روفرشی ساده

روفرشی های کشدوزی از نظر تمیز نگه داشتن فرش و زیبایی و مدرن بودن . حرف اول را در بازار ایران میزند . اما روفرشی ساده نسبت به روفرشی کشدوزی تراکم بافت کمتری دارد . اما روفرشی کشدوزی . دور تا دور فرش را میگیرد . و باعث می شود . که قشنگتر روی فرش شما پهن شود .

روفرشی ساده ممکن است . روی قالی جمع بشود . و نقشه زیاد قشنگی نداشته باشد . در حال حاضر روفرشی کشدوزی . از نوع ابریشم فروش بسیار زیادی نسبت به روفرشی بدون کش دارد . و شما می توانید . طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده . سفارش بدید . جهت تولید همان روفرشی کشدوزی . می شود .توسط مجموعه مهام بافت خدمت شما ارسال می شود .

جهت اطلاع بیشتر از روفرشی سنتی کشدوزی . با کارشناس ما در مجموعه مهام در ارتباط باشید و ما قطعا پاسخگو شما خواهیم بود . جهت انتخاب بهتر در خصوص فروش رو فرشی می باشیم .

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − نه =

خانه درباره ماتماس با ما