خریدفروش عمده روفرشی زرکدار

تولیدی عمده انواع روفرشی

تولیدی عمده انواع روفرشی در مجموعه مهام بافت یزد به صورت عمده و سفارشی انجام می گیرد. و با توجه به اینکه مجموعه دراین زمینه قوی کار کرده است. مشتریان زیادی در سراسر کشور با ما ارتباط می گیرند.برای اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید .

تولیدی عمده انواع روفرشی

فروش روفرشی عمده به میزان بالایی در استان ها انجام می گیرد . در واقع تولید انواع روفرشی و پخش انواع روفرشی  صورت می گیرد . و بخش بسیار مهمی از بازار فرش را به خود اختصاص داده . است . روفرشی به طور خیلی خلاصه می توان معنی  یک پارچه ی زخیم  برای فرش تعریف کرد که از اسیب دیدن فرش و فرسودگی فرش جلوگیری می کند . و محافظ فرش شما جهت جلوگیری از کثیف شدن هم نیز می باشد . روفرشی ها هم همانند گلیم و فرش تنوع و طرح های مختلفی دارد .

شرکت های تولیدی روفرشی

در حال حاضر تعداد زیادی شرکت های تولیدی انواع روفرشی را در زمینه انواع طرح و رنگ ها تولید و به بازار می فرستند.  خوشبختانه همانند فرش و گلیم روفرشی هم نیز فروش بسیار خوب و بالایی دارد . که تولید روفرشی به پنجاه سال پیشتر بر میگردد . که حاضرا استان یزد در این زمینه پیش قدم بوده . است .

تولیدی عمده انواع روفرشی

تولیدی عمده انواع روفرشی روفرشی را بر اساس کل قشر ایران بر اساس میزان  مصارف محصول تولید می کنند . روفرشی را می توان . برای پوشادن فرش استفاده کرد . شرکت مهام روفرشی را به قیمت ارزان نیز می پردازد . زیرا که هر قشری از مردم بتواند . خرید کنند . هدف اصلی تولید روفرشی در ایران محافظت از قالی در برابر الودگی و عوامل محیظی می باشد .

برای اطلاع بیشتر از تولید انواع روفرشی در مجموعه مهام بافت می توانید با کارشناس ما در تماس باشید جهت اطلاع به با شماره زیر تماس بگیرید .

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

خانه درباره ماتماس با ما