خریدفروش کاورفرش سنتی

تولید عمده روفرشی ابریشم

برای اطلاع ازقیمت تولید عمده روفرشی ابریشم و خرید مستقیم از کارخانه و مجموعه ما از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید . همکاران فروش شما را در خصوص خرید و فروش روفرشی ابریشم راهنمایی می کنندبرای خرید و انتخاب مناسب تر . در ادامه با ما همراه باشید .

تولید عمده روفرشی ابریشم

مجموعه مهام یکی از تولیدکننده های عمده روفرشی ابریشم می باشد . کارخانه تولید روفرشی ابریشم در سایز های 6،9،12، می باشد . روفرشی12متری ابریشم با جدید ترین طرح های زیبا تولید و پخش عمده روفرشی از مجموعه مهام می باشد . روفرشی ابریشم در مجموعه مهام با وزن7 کیلو تولید می شود .

تولید عمده روفرشی ابریشم

مزیت روفرشی ابریشم

مزیت روفرشی ابریشم دارای بافت بسیار محکم و مقاوم می باشد . از نظر دوام نسبت به بقیه روفرشی های ابریشم دوام بسیار بالاتری دارد . ابریشم بافتی بسیار نرم  دارد و زیبایی و بافت بسیار بالایی دارد و قیمت روفرشی ابریشم بخاطر بافت ابریشم  و ظریف و موغوب بودن نخ ابریشم  قیمت بالاتری دارد . روفرشی ابریشم به دلیل بافت ظریف و زیبایی که دارد می توان مانند یک فرش در خانه ی شما جلوه و زیبایی منزل شما را چندین برابر کنند . روفرشی ابریشم در مجموعه مهام در طرح های ظریف و پرفروش کار شده است ابریشم یکی از زیباترین و خاص ترین مدل های روفرشی است که برای خانه های مجلل و شیک استفاده می شود .روفرشی ابریشم بیشتر در سایز 12متری به فروش میرسد .

جهت خرید و فروش عمده روفرشی های ابریشم از کارخانه به صورت سفارشی در رنگ بندی و سایزبندی متفاوت و اطلاع از نرخ های جدید کارخانه  با واحد فروش مهام بافت یزد تماس بگیرید . تا در خصوص قیمت هایی که روفرشی ها ابریشم در بازار ایران و خارج به فروش می رسند. به اطلاعات جامع تری دسترسی داشته باشید.برای اطلاع بیشتر با شماره زیر در تماس باشید .

بازرگانی عابدین زاده یزد

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

خانه درباره ماتماس با ما