تولید عمده انواع روفرشی 3متری

فروش عمده انواع روفرشی

  فروش عمده انواع روفرشی پرفروش شرکت مهام بافت برای شما صحبت بکنیم. با توجه به سرمایه و روابط اجتماعی که مجموعه در خصوص تولید و فروش روفرشی ها دارد. انواع روفرشی ها را با بهترین کیفیت برای شما تامین میکند.

فروش عمده انواع روفرشی

مجموعه مهام بافت فعالیت زیادی در خصوص فروش عمده انواع فروش روفرشی را دارد . فروش انواع روفرشی به طور مثال روفرشی زرکدار،مخمل،ابریشم،چاپی،سنتی، نیز می باشد . که هرکدم از روفرشی ها در وزن های 5،5.5،6،7،می باشد . و در رنگ بندی های مختلفی به عنوان مثال رنگ کرم،طوسی،زرشکی،سورمه ای، می باسد که مجموعه بر اساس سلیقه مشتری انها را تولید و به دست مشتریان می رساند . در واقع تولید روفرشی کمک بسیار زیادی برای عمر بیشتر قالی شما می کند . جلوگیری می کند . از پوسیدگی قالی و محافظت در برابر الودگی و اسیب دیدن قالی می شود . روفرشی در عین محافظت تنوع بالایی برای منزل شما می دهد . و روفرشی را می توان با وسایل خونه ست کرد و جذابیت زیادی به خانه ی خود بدهید .

فروش عمده انواع روفرشی

قیمت عمده انواع روفرشی

مجموعه مهام بافت قیمت مناسبی برای مشتریانی که قصد خرید عمده روفرشی را دارد با یک قیمت مناسب تر و با تخفیف خیلی مناسب برای مشتریان خود فراهم کرده . است که اینکار باعث این می شود مشتری از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشد . خرید به صورت عمده از مجموعه ی مهام برای مشتریان عمده فروش خیلی به صرفه می باشد . در خرید عمده روفرشی انتخاب طرح و رنک هم به عهده مشتری می باشد . هرنمونه و طرحی که انتخاب کند . تولید  و برایشان ارسال می شود .

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های پرفروش  و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =

خانه درباره ماتماس با ما