فروش انواع مدل روفرشی

فروش روفرشی عمده ابریشم 7کیلویی

فروش روفرشی عمده ابریشم 7کیلویی در مجموعه مهام بابت عمده ابریشم  با شما صحبت کنیم . برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید .

فروش روفرشی عمده ابریشم 7کیلویی

روفرشی ابریشم از دیرباز یکی از اجزا اصلی دکوراسیون خانه های ایرانی بوده. این نوع روفرشی بزرگ و زیبا معمولا از ابریشم و سایر پارچه ها بافت می شود .علاوه بر زیبایی کابرد های دیگری هم دارد . روفرشی ابریشم معمولا بافت بسیار ساده ای دارد . که از زمان باستان همین گونه است . و با گذر زمان  روفرشی در ایران رواج  و پیشرفت پیدا کرد . و طرح های ان هرروز بیشتر و متنوع تر شد .

از نظر نحوه دوخت روفرشی یا با دست بافت می شود . یا از طریق ماشین دوخت می شود . به طور کلی روفرشی به دو دسته ی روفرشی دستبافت و روفرشی ماشینی تولید می شود روفرشی دستبافت با دست بافته می شود . مواد اولیه ان از پشم و یا ابریشم می باشد .روفرشی ابریشم  ارزش هنری و تاریخی بسیار بالایی نیز دارد . زحمت زیادی کشیده . می شود . تا روفرشی تولید بشود .

فروش روفرشی عمده ابریشم 7کیلویی

تفاوت روفرشی دستبافت و روفرشی ماشینی 

تفاوت روفرشی دستبافت و روفرشی ماشینی ، روفرشی دستبافت از لحاظ قیمت بسیار گران تر از روفرشی ماشینی می باشد .به دلیل اینکه روفرشی دستبافت ارزش بسیار بالایی از نظر هنری دارد . روفرشی ماشینی  با دستگاه و معمولا با الیاف مصنویی مانند پلی استر یا پارچه هایی نظیر مخمل شانل بافت می شود .

و قیمت پایین تری نسبت به روفرشی دستبافت دارد . روفرشی که از الیاف  ابریشمی تولید شود . پرز ندارند .و روفرشی ابریشم برای بافت محکم قابل شستشو نیز می باشد .و این خود نیز یک نکته مثبت در روفرشی می باشد .

برای اطلاع دقیق راجب روفرشی های طرح جدید ابریشم گونه و رنگ بندی آن ها با شماره زیر در تماس باشید . تا شما را راهنمایی کنیم . برای یک خرید بهتر و اطلاعات بیشتر با کارشناس مجموعه مهام در تماس باشید .

 عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 3 =

خانه درباره ماتماس با ما