خرید و فروش عمده روفرشی از کارخانه

بافندگی مهام در زمینه خرید و فروش عمده روفرشی از کارخانه در استان یزد فعالیت می کند. و با توجه به سابقه ی خوبی که در زمینه ی روفرشی ها بدست آورده است. قادر است خرید و فروش روفرشی را با قیمت مناسب تر و با کیفیت بهتری به شما تحویل بدهد .

خرید و فروش عمده روفرشی از کارخانه

خرید و فروش عمده روفرشی  با بهترین قیمت و بهترین کیفیت برای خریداران که در رنگ ها و سایز طرح های مختلف  متناسب با سلیقه همه ی مشتریان می باشد . ما در مجموعه مهام کیفیت را با پایین ترین قیمت نسب به بقیه رقبا ارائه می کنیم . تا شما فروش روفرشی را با سود خوب تجربه کنید .

"</span

رنگ و سایزبندی انواع روفرشی

در مجموعه مهام  انواع روفرشی را داریم .ما انواع روفرشی دلخواه شما طراحی و تولید می کنیم . و پس از اتمام کار روفرشی را به خریداران عمده روفرشی ارسال می کنیم . روفرشی در رنگ بندی های مختلف از جمله طوسی، گردویی،سرمه ای ،کرم،زرشکی ، ابی فیروزه ای،تولید می کنیم . روفرشی مجموعه ما در سایز بندی 12،9،6،3، تولید و به بازار ارسال می گردد .

مجموعه ما شما را راهنمایی می کند . تا برای خرید خود یک اطمینان برای خرید روفرشی پیدا کنید . تا به خیال اسوده از ما خرید کنید . و فروش بالا و سود بیشتری داشته باشید . برای مجموعه مهام بافت رضایت خریداران بسیار مهم می بلشد . که از جنس و نخ و طرح و رنگ روفرشی راضی باشند .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی ها اعم از مخمل ، زرکدار و ابریشم و کاور فرش می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند . تاشما خریداران را راهنمایی کنیم  با تجربه بالاتر خرید کنید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نه =

خانه درباره ماتماس با ما