فروش انواع روفرشی از کارخانه

فروش انواع روفرشی از کارخانه برای اطلاع از قیمت روفرشی ترک و کیفیت روفرشی با ما تماس بگیرید . تا همکاران فروش شما را راهنمایی کنند . تا خرید بهتری داشته باشید . که در ادامه راجع به این موضوع صحبت میکنیم .

فروش انواع روفرشی از کارخانه

مجموعه مهام یزد در خصوص فروش انواع روفرشی برای مشتریان خود و مشتریانی که عمده خرید می کنند . تخفیف مناسبی گذاشته است . روفرشی در رنگبندی مختلف در بازار عرضه می شود . که هر مشتری ای سلیقه خاص خود را دارد . رنگ روفرشی از رنگ سرمه ای،کرم،طوسی،زرشکی، می باشد . روفرشی مهام در سایزبندی بندی 12،9،6،3متری تولید میشود . روفرشی می تواند . جذابیت و زیبایی خاصی برای منزل شما ایجاد کند . روفرشی می تواند از قالی شما در برابر الودگی پوسیدگی جلوگیری کند . و فرش شما اسیب کمتری در برابر افتاب داشته باشد .

فروش انواع روفرشی از کارخانه

مقایسه روفرشی ابریشم و مخمل

روفرشی ابریشم از نخ بسیار ظریف و زیبایی تولید می شود . که نسبت به همه نوع روفرشی قیمت بالاتری نیز دارد . روفرشی ابریشم سنگین ترین روفرشی می باشد . که در وزن 7کیلو تولید می شود .

تفاوت روفرشی ابریشم و مخمل هم در نخ و جنس روفرشی می باشد . هم در قیمت روفرشی می باشد روفرشی مخمل در وزن 5.5 تولید می شود . و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به بقیه روفرشی ها دارد برای همین است . روفرشی مخمل فروش زیادی دارد . هم رنگ بندی دارد . و هم قیمت مناسب تری برای مشتریان می باشد . روفرشی مخمل از جنس زخیمی تولید می شود . که دوام بالایی هم نیز دارد .

برای اطلاع بیشتر در خصوص روفرشی ابریشم و روفرشی مخمل می توانید با کارشناس فروش روفرشی ما در تماس باشید تا اطلاعات دقیق تر بابت قیمت و کیفیت محصول در تماس باشید . ما شما را راهنمایی میکنیم . تا خرید بهتر و به صرفه تری داشته باشید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − سه =

خانه درباره ماتماس با ما