فروش عمده روفرشی از کارخانه

فروش روفرشی ابریشم5.5کیلویی دو رو

در این مقاله قرار است در خصوص کاربرد فروش روفرشی ابریشم5.5کیلویی دورو و قیمت های آن برای شما توضیح بدهیم. اگر مغازه دار و یا خریدار این نوع محصول جدید هستید . حتما این مقاله را مطالعه کنید.

فروش روفرشی ابریشم5.5کیلویی دو رو

در مجموعه مهام بافت ما روفرشی ابریشم را در دوتا وزن مختلف تولید میکنیم . در وزن های 7کیلو و وزن 5کیلو تولید میکنیم . ابریشم از مرغوب ترین جنس روفرشی می باشد .که در سایز بندی 12،9،6،بافت می شود . ابریشم یک جنس بسیار زیبا و نرم می باشد . و زیبایی و جلوه خاصی به منزل شما می دهد . و ابریشم 5کیلویی مجموعه ما قابلیت دو بودن روفرشی را دارد .

فروش روفرشی ابریشم5.5کیلویی دو رو

تفاوت روفرشی زرکدار با ابریشم

روفرشی ابریشم از بافت بسیار ظریف و محکمی تولید می شود . روفرشی ابریشم برای نخ خوبی که بافت می شود روفرشی هرگز پرز نمی شود . و گران ترین نوع روفرشی می باشد . که در سایز بندی مختلف بافت می شود . و همچنین روفرشی ابریشم خریداران خاص خود را دارند .در حالی که روفرشی زرکدار قیمت پایین تری دارد . اما درخشندگی و شفافیت بیشتری دارد . و به قیمت مناسب تری در بازار عرضه می شود .

و برای قیمت به صرفه تر مشتری بیشتری نیز دارد . روفرشی زرکدار در نقش های بسیار ظریف تولید می شود . که باعث خاص بودن روفرشی شده و از کیفیت بالایی هم برخوردارند . در این نوع روفرشی تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی وجود دارد . که راه خرید را برای مشتریان باز می کند . روفرشی زرکدار در وزن های 5،5.5،6،تولید می شود . و در هر نوع سایزی بافته می شود . و به خریداران فرستاده . می شود .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند .

 عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما