فروش عمده زرکدار6کیلویی

برای  خرید و فروش عمده زرکدار 6کیلویی و کسب اطلاعات بیشتر راجب تولید روفرشی روفرشی زرکدار5.5 با ما در تماس باشید . تا شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنیم .

فروش عمده زرکدار6کیلویی

فروش عمده زرکدار6کیلویی در سه تا وزن مختلف در مجموعه مهام در وزن 5،5.5،6 تولید می شود . وزن روفرشی زرکدار در کیفیت روفرشی هیچ تغیری ایجاد نمی کند . زیرا که همان نخ با همان کیفیت تولید می شود قیمت ان برای این است . ک وزن بالا و یا پایین تری دارد ولی در کیفیت مرغوبیت جنس هیچ تغیری ایجاد نمی کند . در روفرشی زرکدار نخ های براق و زرک کار شده . که باعث براق نشون دادن . روفرشی میشود . زرکدار 6 کیلویی دوام بالاتری دارد .  وزن روفرشی با یک دیگر متفاوت است . قیمت هم بر اساس وزن روفرشی زرکدار به مشتریان داده . میشود .

 فروش عمده زرکدار6کیلویی

تولید روفرشی زرکدار5.5کیلویی

روفرشی زرکدار5.5کیلویی همانطور که گفتیم روفرشی زرکدار در سه وزن تولید می شود . زرکدار5.5 کیلویی نه وزن زیاد بالایی را دارد . نه وزن پایینی یک جنس کاملا متوسط می باشد . زرکدار در رنگ و طرح متفاوتی که هرکدوم به سلیقه خود مشتری می باشد .تولید می کنیم .

روفرشی زرکدار بخاطر نخ زرکی که در داخل روفرشی بافت می شود . براقیت را به روفرشی می دهد . باعث زیبا نشون دادن . روفرشی می شود . زرکدار 5.5 در رنگ بندی طوسی،سرمه ای،کرم،ابی فیروزه ای،گردویی،زرشکی،تولید می شود . سایز روفرشی زرکدار از سایزهای 12،9،6،3، می باشد .شما می توانبد . با خیال راحت از ما خرید کنید . کار ما با ضمانتمی باشد . و از نظر کیفیت بهترین کیفیت را تولید و به دست شما میرسانیم .

روفرشی های تولیدی در انواع متنوع روفرشی های زرکدار  در سایز استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند . برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی طوسی  و سرمه ای و هم چنین سیاست فروش شرکت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 9 =

خانه درباره ماتماس با ما