فروش عمده روفرشی کشدوزی شده

خریدفروش عمده روفرشی ابریشم 

اگر به دنبال خریدفروش عمده روفرشی ابریشم با قیمت مناسب از کارخانه هستید. و کیفیت روفرشی و رنگ بندی روفرشی ها برایتان اهمیت دارد. با همکاران فروش مهام بافت تماس بگیرید. تا شما را در خصوص قیمت عمده و خرده روفرشی های ابریشمی راهنمایی کنند.

خریدفروش عمده روفرشی ابریشم 

روفرشی ابریشم از بهترین و با کیفیت ترین نوع روفرشی می باشد . که از بهترین نخ ابریشم و تولید و بافت می شود .و طبق سلیقه مشتری بافت و تحویل به خریداران می دهیم . شما مشتریان می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما رنگ و طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و برای ما ارسال کنید . تا آن را تولید و به دست شما برسانیم .

خریدفروش عمده روفرشی ابریشم 

روفرشی های ابریشم از بهترین نوع روفرشی می باشند . زیرا از نخ بسیار محکم و با کیفیتی تولید می شوند . ابریشم در روفرشی برامدگی زیبایی به روفرشی می دهد . که باعث می شود . روفرشی زیبا تر به چشم مشتری بیاید . روفرشی ابریشم قیمت بالاتری نسبت به بقیه روفرشی ها دارد . ولی مشتریان خاص خودش را دارد .

تولید عمده روفرشی ابریشم دورو 

یکی از مزیت های روفرشی ابریشم دورو بودن روفرشی می باشد .و نخ ابریشم بی شک مرغوب ترین نخ می باشد . از جنس ابریشم بافت شده است . در سایز های 12،9،6،تولید می شود . یکی از با کیفیت ترین نوع روفرشی می باشد . که از نظر کیفیفت  در بازار روفرشی حرف اول را میزند .و با طرح و رنگ های مختلفی که دارد . شما خریداران می توانید . هر رنگ و طرحی که میخواین سفارش دهید .

شما مشتریان می توانید برای اطلاع بیشتر از رنگ و طرح و سایز روفرشی ابریشم و قیمت عمده روفرشی با کارشناس شرکت مهام در تماس باشید  . تا شما را راهنمایی کند . برای یک خرید بهتر و تجربه سود بالاتر در خرید مشاهده کنید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دوازده =

خانه درباره ماتماس با ما