فروش انواع مدل روفرشی

فروش عمده روفرشی 5کیلویی

برای مشاهده فروش عمده روفرشی 5کیلویی مهام و مشاهده طرح و مدل روفرشی با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند. و با انواع طرح های روفرشی مهام بیش تر آشنا شوید .

فروش عمده روفرشی 5کیلویی

تولید و فروش عمده روفرشی زرکدار 5کیلویی با نازلترین قیمت و با طرح و رنگ های بسیار متنوع و زیبا و وزن های مختلف و قیمت متنوع برای همه ی سلیقه ها ما در شرکت روفرشی مهام با پایین ترین قیمت نسبت به رقبا ارائه می کنیم .تا شما در خرید و فروش روفرشی سود خوب را تجربه کنید .

کارخانه روفرشی یزد با تولید انواع روفرشی در خدمت فروشندگان عزیز روفرشی و صادر کنندگان محترم روفرشی می باشد . فروش عمده روفرشی زرکدار 5کیلویی در وزن سنگین و سبک و در ابعاد مختلف می باشد  فروش عمده انواع روفرشی زرکدار با قیمت طرح مختلف بر اساس سلیقه مشتری می باشد .

تولید عمده روفرشی زرکدار 5.5کیلویی

روفرشی کشدار مخمل شانل

روفرشی مخمل شانل با تراکم خیلی بالا دور تا دور روفرشی کش دارن سه تا کش کمری میخورن  که از هرطرف زیر فرش می رود .قابل شستشو در لباسشویی می باشد . برای کیفیت بسیار بالایی که دارد  رنگ ثابت دارد .روفرشی شانل مخمل تولید ایران می باشد . و نخ ان از جنس نخ ترک می باشد . تنوع طرح بسیار بالایی دارد . بدون رنگ دهی بدون پرز شدن و بدون حساسیت می باشد .

روفرشی کشدار شانل مختلف یکی از مزیت های بسیار خوبی که دارد این است که دورو می باشد . پشت و رو روفرشی مخمل می باشد . و جنس بسیار زیبا و با کیفیت خیلی بالایی دارد .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و قیمت عمده روفرشی و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هجده =

خانه درباره ماتماس با ما