تولید کننده انواع روفرشی عدلی

انواع طرح روفرشی عمده

بافندگی مهام یزد انواع طرح روفرشی عمده سنتی و روفرشی زرکدار،مخمل،ابریشم، را در سایز های استاندارد تولید می نماید. و برای اینکه مشتریان به طور مستقیم با شرکت در ارتباط باشند. باید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرند.

انواع طرح روفرشی عمده

انواع طرح روفرشی عمده روفرشی مستطیل یکی از پر کاربردترین نوع روفرشی برای محافظت از فرش های مستطیل شکل می باشد .اکثر روفرشی ها در ابعاد مستطیل شکل تولید و بافت می شوند . به همین دلیل است . که این نوع محصول برای مراقبت از فرش شما بهترین انتخاب باشد شما می توانید این محصول را در طرح و رنگبندی متنوع خریداری کنید

رنگ های تیره دیر تر کثیف می شوند . و لکه و کثیفی را نشان نمی دهند. برای استفاده روزمره مناسب تر می باشد . از طرفی دیگر رنگ روشن روفرشی باعث باز شدن رنگ خانه می شود . برای استفاده در مهمونی مناسب تر می باشد .

روفرشی در طرح و رنگ ابعاد مختلف تولید می شود . و به دست خریداران میرسد . و هر مشتری طبق سلیقه خود طرح و نوع روفرشی را مشخص می کند .

انواع طرح روفرشی عمده

انواع نمونه روفرشی مربع شکل

انواع نمونه روفرشی مربع شکل یکی دیگر از گزینه های شما است . این محصول در ابعاد مختلف مربع تولید شده . و طرح های بسیار متنوعی دارد . این محصول را می توانبد به عنوان زیر انداز در پارک و مکان های دیگر استفاده کنید . روفرشی محصولی مناسب برای کودک است . شما می توانید موقع بازی کردن و غذا دادن . به کودک یک زیر انداز مناسب روی زمین پهن کنید . از کثیف شدن فرش جلوگیری کنید .

روفرشی دایره ای یک محصول عالی برای استفاده در راهرو و مکان های کم تردد است . این محصول بخشی از زمین را می پوشاند . و این نوع روفرشی را می توان در قسمتی از وسط قالیبیاندازید . این محصول از ضخامت بالایی برخوردار است و قابل شستشو نیز می باشد . و اغلب رنگ ثابتی دارند .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =

خانه درباره ماتماس با ما