انواع روفرشی پرفروش بازار یزد

تولید عمده کاورفرش چاپی

تولید عمده کاورفرش چاپی رنگ سرمه ای  و طوسی در مجموعه ما موجود می باشد. و در طرح های شیکی به بازار عرضه می شوند. برای اینکه به تمام طرح ها دسترس داشته باشید. و رنگ های روفرشی را مشاهده نمایید. حتما تماس بگیرید. تا همکاران مشاوره رایگان به شما بدهند.

تولید عمده کاورفرش چاپی

کاور فرش کشدار یا همون روفرشی کشدار یک پارچه مخمل است . که طرح های مختلف روی ان چاپ می شود . و سپس طبق سایز هر فرش برش می خورد . و کشدوزی می شود . چاپ روی پارچه به روش های مختفی انجام می شود . چاپ روی هر پارچه ای به خوبی قابل انجام نمی باشد .  برای داشتن یک چاپ خوب هم باید به نوع پارچه توجه کرد و هم به روشی که چاپ می شود .

تولید عمده کاورفرش چاپی

یکی از روش های خیلی معمولی چاپ بر روی پارچه شانل مخمل  می باشد .که اغلب تولید ککندگان از این روش استفاده می کنند . در این روش ابتدا طرح ها بر روی کاغذهای مخصوصی چاپ می شوند . سپس پارچه شانل مخمل بر روی کاغذ چاپ شده . قرار می گیرد . در دستگاه قرار می گیرد . تا طرح چاپ شده روی پارچه منتقل شود .

کاور فرش ها تولید شده . رنگ ثابت می شوند . لذا هیچ جای نگرانی  بابت رنگ دهی کاور فرش یا حتی کمرنگ شدن کاور فرش وجود ندارد .

مزیت کاور فرش چاپی

با استفاده از کاور فرش های چاپی شما می توانید عمری بیشتر برای روفرشی های خود بدهید . از زمان های قدیم فرش ایران بهترین و با کیفیت ترین نوع فرش در جهان بوده است . بنابراین در محافظت و نگهداری فرش باید دقت کرد تا زیبایی ان حفظ شود . و به مدت بیشتری کارایی داشته باشد .

شما می توانید با استفاده از کاور فرش در طول عمر فرشتان سهیم باشید . اما امروزه کاورهای فرشی وجود دارد که به دلیل نداشتن کیفیت مناسب خیلی از خریداران را نسبت به خرید کاور فرش منصرف می کند .  مجموعه ما در همین راستا  با راه اندازی خط تولید مدرن وبه کارگیری بهترین دستگاه ها رضایت  مشتریان را جلب کرده است .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

خانه درباره ماتماس با ما