کارخانه کاورفرش کشدار چاپی

طرح انواع کاورفرش سنتی کشدوزی

بافندگی مهام در زمینه ی تولید و پخش انواع کاور فرش در استان یزد فعالیت می کند. و با توجه به سابقه ی خوبی که در زمینه ی روفرشی ها بدست آورده است. قادر است روفرشی های کشدار را با قیمت مناسب تر و با کیفیت بهتری به شما تحویل بدهد.

طرح انواع کاورفرش سنتی کشدوزی

مجموعه مهام با تولید انواع کاور فرش هم چاپی هم سنتی کار را برای خریدارنی که همیشه به دنبال تغیر دکور خانه یا تنوع هستن را راحتر کرده . با استفاده از کاور فرش شما می توانید . به راحتی منزل خود را تغیر بدهید . با هزینه کمتر و کیفیت بالا تر از انواع کاور فرش خرید کنید .

امروزه کاور فرش کار را بسیار راحتر کرده . می توانید هم تغیری ایجاد کنید . هم اینکه اگر روفرشی یا همان کاور شما دچار مشکل شد ان را سریع در لباسشویی بیاندازید زیرا شستشو سریع روفرشی یکی از مزیت کاور فرش می باشد . کاور فرش از کثیف شدن فرش شما جلو گیری میکند

طرح انواع کاورفرش سنتی کشدوزی

قیمت مناسبی نیز دارد که همه خریداران می تواند برای منزل خود خرید کند . با استفاده از کاور فرش شما می توانید به راحتی زیبایی را به منزل خود هدیه بدهید . و باعث می شود که خانه جلوه زیبایی بگیرد در هر رنگ و طرح سایزی شما می توانید سفارش خود را برای ما ارسال کنید . و ما ان را برای شما تولید کنیم .

تفاوت روفرشی چاپی با سنتی

روفرشی چاپی وزن پایین تری نسبت به روفرشی سنتی کشدوزی دارد . و همچنین از نظر قیمت روفرشی چاپی چون با دستگاه چاپ می شود . هزینه کمتری هم نیز دارد . ولی روفرشی سنتی کشدوزی از نخ بسیار ظریف و مرغوب تولید می شود . و تراکم بسیار بالا تری نیز دارد . و همچنین قیمت بالاتری هم نسبت به روفرشی چاپی دارد .

روفرشی سنتی به علت وزن سنگین که دارد . روی فرش شما محکم و صاف تر می باشد . و لیز نمی خورد . ولی کاور فرش چاپی چون وزن سبک تری دارد . امکان دارد روی فرش شما جمع بشود .

برای اطلاع بیشتر از نوع جنس کار کاور فرش مجموعه مهام با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایید کنند . برای خرید و تجربه بیشتر در مجموعه مهام ما شما را راهنمایی می کنیم.

عابدین زاده

 0913732566

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هشت =

خانه درباره ماتماس با ما