خریدفروش عمده کاورفرش

فروش عمده روفرشی کشدوزی شده

برای اطلاع از فروش عمده روفرشی باید با مشاوران ما در ارتباط باشید. تا شما را در این خصوص راهنمایی کنند. بافندگی مهام با سابقه ی خوبی که در بازار دارد. قادر است انواع روفرشی ها را با قیمتی مناسب و با کیفیتی عالی برای شما تامین نماید.

فروش عمده روفرشی کشدوزی شده

روفرشی کشدار یک نوع جدید و خاص از روفرشی قدیمی است . که در ان روفرشی به وسیله کش به دور فرش انداخت می شود و دیگر به راحتی از روی فرش جمع نمی شود . با روفرشی کشدوزی دیگر نیاز ندارید . که هر دقیقه و ساعت رو فرشی جمع شده . خود را مرتب کنید .

به لطف کش هایی که دور روفرشی محکم دوخته اند . روفرشی همیشه ثابت در جای خود باقی می ماند . و شما فقط گاهی اوقات با دست روی روفرشی بکشید تا ان را صاف تر کنید . همراه با مجموعه مهام باشید تا در جریان فرایند کشدوزی روفرشی قرار بگیرید .

فروش عمده روفرشی کشدوزی شده

در اخر باید گفت که از کش هایی که دور فرش استفاده می شود بسیار کش های محکمی می باشد . تا در برابر پارگی مقاوم باشند . و در صورت شستشو دوام خود را از دست ندهند . در عین این حال این کش ها باید قدرت کافی برای نگه داشتن روفرشی روی فرش را داشته باشند .

انواع دوخت کش روفرشی کشدار

برای دوخت کش روفرشی کشدار از دو روش استفاده می شود . و هر دو روش نیز طرفداران خاص خود را دارند این دو روش عبارتند از ؛

کش دور تا دور ؛ این نوع کش در دور تا دور روفرشی دوخت می شود . و تمامی ظلع ها به صورت نوار کش دوزی می شود . در این روش  گوشه ها نیز می تواند کشدوزی شوند . اگر کشدوزی هم نشوند تقریبا تاثیری در کارایی روفرشی ندارد . کش در دور فرش بسیار محکم دوخت میشود .

کش گوشه؛ این نوع کش در چهار گوشه روفرشی دوخت می شود . و در گوشه های کاور فرش به صورت پاکتی کشدوزی می شود . در این روش چون فقط گوشه ها کشدوزی شده اند . امکان جمع شدن روفرشی بیشتر است . بهترین حالت این است که از ترکیب دوحالت بالا برای کشدوزی روفرشی کشدار استفاده شود هم دور تا دور هم گوشه ها کشدوزی باشند .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما