خریدفروش عمده روفرشی

کارخانه تولید عمده روفرشی

کارخانه تولید روفرشی یزد از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید تا از قیمت و کیفیت جنس با ما در ارتباط باشید . شرکت مهام بافت در حال حاضر تنوع زیادی از انواع روفرشی های یزدی را تولید می کند. و به مشتریان حق انتخاب بهتری برای خرید داده می شود.

کارخانه تولید عمده روفرشی

ما در مجموعه مهام خرید مستقیم از کارخانه تولید عمده روفرشی را برای خریداران روفرشی فراهم کردیم . کارخانه تولید عمده  انواع روفرشی مخمل ،ابریشم،زرکدار،تولید می کند . و در رنگ و سایز بندی طبق سلیقه مشتری تولید و به دست خریداران ارسال می شود .

درکارخانه تولید عمده روفرشی از نظر قیمت خیلی برای خریداران به صرفه می باشد . هم قیمت عمده خرید کردند . و هم قیمت مناسب می تواند به بازار بفرستند . و سود و تجربه یک خرید بهتر را تجربه کند .

کارخانه تولید عمده انواع روفرشی

روفرشی های مجموعه مهام از طرح و رنگ های مختلفی تولید می شود . کیفیت بسیار بالایی دارد . و همین باعث شد که مشتریان زیاددی از سراسر استان ها برای خرید روفرشی تشریف بیارن یا ما برای انها روفرشی را تولید کنیم و برایشان ارسال کنیم .

تفاوت روفرشی ابریشم مخمل

این دو نوع روفرشی از نظر جنس و قیمت باهم تفاوت زیادی دارد . روفرشی ابریشم از نخ مرغوب و بسیار نرمی بافت می شود . قیمت بالاتری نیز نسبت به بقیه روفرشی ها دارد . و در سایز 12،9،6،3،تولید می شود . روفرشی ابریشم دوام بالاتری دارد و خریداران خاص خود را دارد .

روفرشی مخمل قیمت پایین تری دارد . خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت مناسب می باشند .  روفرشی مخمل را به انها پیشنهاد میدهیم . روفرشی مخمل جنس زخیم دارد و در رنگ بندی مختلف و در سایز های مختلف هم تولید می شود .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد روفرشی های طرح جدید و هم چنین گرفتن لیست قیمت آن ها می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 14 =

خانه درباره ماتماس با ما