خریدفروش عمده روفرشی

کارخانه عمده روفرشی مخمل

برای خرید مستقیم  ازکارخانه عمده روفرشی مخمل و بدون واسطه با ما تماس بگیرید. واحد فروش شما را در خصوص بافت روفرشی ها و قیمت های عمده ای که روفرشی ها برای نماینده های ارسال می شوند. راهنمایی می کنند. برای اطلاع از قیمت عمده روفرشی ها تماس بگیرید.

کارخانه عمده روفرشی مخمل

استفاده از روفرشی برمیکردد . به سالها پیش حدود 50سال گذشته . اولین تولید کنندگان . روفرشی در استان یزد فعالیت روفرشی را شروع کردن . اولین روفرشی هم از جنس پنبه تولید شد . اما پس از چند سال با وجود ماشین الات و دستگاه های پیشرفته . و مدرن طرح و رنگ های مختلفی تولید شد .

باید بدانید که 90درصد از بازار روفرشی ایران سهم بازار یزد می باشد . و در حال حاضر روفرشی یزدی مخمل یکی از معروف و قدیمی ترین نوع روفرشی محسوب می شود .

به طور کلی روفرشی نوعی پارچه زخیم و مستحکم می باشد . که تمام سطح فرش را می پوشاند . و از اسیب های سطحی و عمقی فرش شما جلوگبری می کنند . محافظ قوی و فوق العاده ای برای فرش شما نیز می باشد .

کارخانه عمده روفرشی مخمل

مزایا خرید روفرشی مخمل 

مزایا روفرشی مخمل دارای ویژگی های مثبت مختلفی می باشد از جمله موارد زیر

حفاظت در برابر پوسیدگی ؛ باعث می شود نور مستقیم خورشید در اصولا در همه خانه ها می تابد باعث پوسیدگی فرش نشود . از این اتفاق جلوگیری کند . نور مستقیم خورشید باعث پوسیدگی بافت فرش شما می شود .برای جلوگیری از این رویداد بهتره از روفرشی استفاده کنید .

شستشو اسان؛ یکی از دلایل مهم روفرشی مخمل شستشو اسان ان در هر زمان است . این روزها با وجود اینکه بیشتر خانه ها اپارتمان هستند . مکان مناسبی برای شستشو فرش و خشکاندن ان وجود ندارد . روفرشی باعث می شود . محافظ برای فرش شما باشد .

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی مخمل با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 3 =

خانه درباره ماتماس با ما