قیمت عدلی روفرشی زرکدار

فروش انواع روفرشی زرکدار

برای گرفتن قیمت فروش انواع روفرشی زرکدار و اطلاع از موجودی شرکت با واحد فروش مهام بافت تماس بگیرید. تا همکاران شما را در خصوص کیفیت بافت روفرشی ها و طرح های روفرشی هایزرکدار راهنمایی کنند.

فروش انواع روفرشی زرکدار

روفرشی پارچه ای ضخیم مانند فرش است . که برای نگهداری از اسیب وارد شده به فرش می تواند جلوگیری کند .اسیب هایی مانند افتاب زدگی یا ساییده شدن فرش شما جلوگیری می کند . به فرش شما عمر بیشتری بدهد .

فرش به عنوان اصلی ترین وسایل خانه می باشد . برای مراقب و نگهداری از ان باید مراقب باشید و پیشگیری کنید . که فرش شما در برابر الودگی و کثیف شدن اسیب نبیند . یا در برابر نور خورشید اسیب نبیند . برای اینکار شما باید از روفرشی استفاده کنید .

امروزه روفرشی در طرح و مدل های مختلف به سلیقه مشتریان بافت می شود . انداختن روفرشی به فضای خونه جلوه خوبی می دهد . شما می توانید روفرشی زرکدار را در وزن های مختلف 6،5.5،5کیلو تهیه کنید .ولی از کیفیت مساوی برخوردار باشید .

فروش انواع روفرشی زرکدار

روفرشی مخمل زرکدار چیست 

احتمالا در حال حاضر اطلاع از ویژگی ها و مشخصات اصلی روفرشی مخمل زرکدار یکی از سوالات و موضوعلتی باشد . که مانند دانستن قیمت خیلی از وسایل ذهن خریداران را به خودش مشغول کرده . روفرشی مخمل زرکدار از نخ های چشم نواز و رنگارنگ برای دوخت استفاده می شود .نخ های طلایی که کار می شود . را نخ زرک می گویند .

این نوع روفرشی به خاطر دارا بودن رنگ و طرح زیاد و نخ براق زیبایی خاصی دارد . همچنین زیاد بودن طرح ها باعث می شود . فروش بالاتری نیز نسبت به بقیه روفرشی ها داشته . باشد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های زرکدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

خانه درباره ماتماس با ما