قیمت عدلی روفرشی زرکدار

کارخانه تولید عمده روفرشی زرکدار

اگر قصد خرید از کارخانه تولید عمده روفرشی زرکدار یزد را دارید. بافندگی مهام به عنوان تولید کننده انواع روفرشی در شاهدیه یزد قادر است انواع محصولات مورد نیاز شما را در سایز و رنگ های مختلف و قیمت های مناسب برای شما تامین نماید.

کارخانه تولید عمده روفرشی زرکدار

روفرشی زرکدار از جدید ترین مدل روفرشی های می باشد . که به دلیل ظرافت نقشه و بافت جذاب و همینطور ترکیب رنگ شیک و زیبا به یکی از مدل های جذاب و پرطرفدار روشی تبدیل شده . جنس زمینه این روفرشی زرکدار از نح مرغوب درجه 1 و جنس بسیار زخیم و کیفیت بالایی دارد .

در بافت روفرشی زرکدار از ترکیب رنگ های زیبا و جذاب و خوش رنگ استفاده می شود . که باعث زیبایی و جذابیت روفرشی می شود . بخاطر وجود نخ زرک در بافت محصول روی سطح محصول براق و درخشان می باشد .

جنس مخمل در بافت محصول باعث ضخامت و طول عمر روفرشی می شود . و این باعث می شود که روفرشی شما در روی فرش کمتر لیز بخورد . همچنین روفرشی زرکدار از بافت و نخ مخملی و بسیار نرم و لطیفی می باشد . با طرح زیبا و چشمگیر فضایی زیبا برای شما ایجاد می کند .

کارخانه تولید عمده روفرشی زرکدار

قیمت روفرشی زرکدار 

با توجه به کاراییهای مختلفی که روفرشی ها انجام می دهند . باید گفت قیمت خوب و مناسبی دارد .اما روفرشی زرکدار علاوه بر قیمت خوب و مناسب دارای شکل زیبا نیز می باشد و جلوه زیباتری دارد .برای اینکه یک محصول شیک را باهم تجربه کنیم بهتر است که روفرشی زرکدار را امتحان کنیم .

علاوه به بهره مندی از کیفیت و کارایی مناسب از قیمت خوب ان هم می توانید بهرمنده شوید و برای زیبایی و جذابیت منزلتان روفرشی را تهیه کنید .

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی زرکدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما