خریدفروش عمده کاورفرش

قیمت روفرشی ابریشم کشدار

قیمت روفرشی ابریشم کشدار در مجموعه مهام  با قیمت مناسب برای شما مشتریان ارسال می شود . خریداران روفرشی ابریشم کشدار  می توانند .مستقیم از درب شرکت مهام دریافت می کنند. و روفرشی ها را از طریق پست و تیپاکس و باربری ارسال می کنیم. برای اطلاع از کیفیت و طرح روفرشی های مهام با ما در ارتباط باشید.

قیمت روفرشی ابریشم کشدار

در این سالها که قیمت فرش خیلی بالا رفته و مهم تر از ان امکان و فرصت شستشو در خانه وجود ندارد زیرا به دلیل خانه اجاره ای و متراژ کوچک شستشو در منزل امکان ندارد .  و قالیشویی قیمت بالایی فرش هارو می شویند . غالب مردم از روفرشی ابریشم کشدار و یا مخمل و زرکدار استفاده می کنند .

قیمت روفرشی ابریشم کشدار

نسل جدید روفرشیها کامل شبیه فرش می باشد . و تنها تفاوت انها با فرش در این است . که ضخامت روفرشی کمتر است . ولی شستشو راحتری نسبت به فرش دارد . خشک شدن روفرشی خیلی راحتر و سریع تر انجام میگیرد .

ما امروزه به تمام خریدارانی که به دنبال قیمت مناسب و به دنبال دیر اسیب دیدن فرش خود هستند . خرید انواع روفرشی هارو  پیشنهاد میدیم .

تولید انواع روفرشی عمده 

در شرکت مهام بافت ما تولید انواع روفرشی عمده را بافت میکنیم . و به صورت عمده و و حتی تعداد کم به قیمت مناسب و ارزان برای مشتریان خود ارسال میکنیم . تا بتواند از خرید خودشان سود خوبی و تجربه عالی کسب کنند .

ما در مجموعه مهام تمام روفرشی ها از جنس مقاوم و مرغوب استفاده می کنیم . اگر قصد خرید جنس عالی برای فرشتان هستید مجموعه مهام اطلاعات زیادی را راجب به انواع روفرشی هارو می تواند برای شما بدهد . تا خرید راحتری را انجام بدهید . و طرح و رنگ های متفاوتی را مشاهده کنید .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی ها می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما