تولید روفرشی عمده صادراتی کارخانه

سایزبندی انواع روفرشی عمده

سایزبندی انواع روفرشی عمده در کارخانه مهام بافت یزد انجام می گیرد. خریدارانی که تمایل به گرفتن نمایندگی انحصاری از شرکت دارند. حتما با ما تماس بگیرند. تا همکاران به صورت رایگان شما را در زمینه ی تولید و قیمت روفرشیها راهنمایی کنند.

سایزبندی انواع روفرشی عمده

روفرشی کشدار در ابعاد استاندارد مشخصی تولید می شود . و بسیاری از تولید کننده ها و محصولاتی وارداتی تنها یک سری سایز و ابعاد استاندارد تولید می کنند . که شما باید از میان انها هرطور که شده یکی را انتخاب کنید . و هرجور که می توانید به فرش خود قالب کنید .

اما در مهام بافت یزد در کنار سایز ابعداد استاندارد هرسایز و ابعاد مورد نظر شما باشد . که ما به ان ابعاد غیر استاندارد می گوییم . قابل ثبت و سفارش می باشد . فقط نیاز است . برای سفارش طول و عرض فرش خود را با متر اندازه بگیرید . تا ذمجموعه مهام بافت برای شما بافت و تولید را شروع کند .

سایزبندی انواع روفرشی عمده

طرح انتخابی شما روی روفرشی بر روی پارچه چاپ می شود . طرح بر روی کاغذهای مخصوص چاپ می شود . و سپس بر روی پارچه مخمل شانل چاپ می شود .

ابعاد استاندارد روفرشی 

روفرشی با ابعاد 12متری در طول 4 و عرض3 متر تولید می شود . و بزرگترین سایز استاندارد روفرشی می باشد . و ابعاد دیگر روفرشی سایز 9 می باشد . که طول ان 3.5متر و عرض ان 2.5 متر تولید می شود . یک نمونه دیگر روفرشی در سایز 6متری می باشد .که طول ان3متر و در عرض 2 متر تولید می شود .

و در اخر کوچک ترین سایزبندی هم میرسه به سایز روفرشی 4متری که می توانید سفارش بدید و ما برای شما تولید و ارسال کنیم .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی با ابعاد و سایز های مختلف خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

خانه درباره ماتماس با ما