فروش عمده کاورفرش چاپی

فروش عمده کاورفرش چاپی در کارخانه مهام بافت یزد انجام می گیرد. خریدارانی که تمایل به گرفتن نمایندگی انحصاری از شرکت دارند. حتما با ما تماس بگیرند. تا همکاران به صورت رایگان شما را در زمینه ی تولید و قیمت کاور فرش ها راهنمایی کنند.

فروش عمده کاورفرش چاپی

کاور فرش همانطور که از نامش مشخص است . فرش را کاور می کند . تا از ان در برابر اسیب ها محافظت کند . و یا جنبه کمک به دکوراسیون را دارد . کاور فرش کشدار یا روفرشی کشدار یک پارچه مخمل است . که طرح ها و مدل های مختلف روی ان چاپ می شود .

فروش عمده کاورفرش چاپی

سپس طبق سفارش مشتری در سایز و رنگبندی مورد نظر تولید می شود . کاور فرش علاوه بر ذاشتن زیبایی ظاهری کیفیت و ماقاومت بالایی نیز دارد . یکی از بهترین گزینه و عالی ترین گزینه برای صادرات فرش می باشد . کاور فرش مهام در سایز بندی 12،9،6 تولید می شود .

کاور فرش چاپی از مخمل ابریشمی تولید می شود . ضد حساسیت و تراکم خوبی دارد . با توجه به اینکه کاور فرش بر اساس سایز بندی تولید می شود . لازم است قبل از سفارش فرش را دقیق اندازه گیری کنید .

مزایا کاور فرش چاپی

کاور فرش های چاپی می تواند به فرش های شما به سلیقه شما هر طرح و رنگ مدلی بدهند . و یک تنوع جدید برای دکوراسیون منزل شما بدهند . و همچنین می تواند . از فرش شما محافظت کند در برابر کثیف شدن روزمرگی و نگهداری بیشتر و عمر بیشتر فرش شما میدهد .

شما می توانید هر طرح رنگی که دوست دارید کاور فرش کنید طرح را برای ما ارسال کنید و سپس طرح برای شما چاپ و تولید می شود .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =

خانه درباره ماتماس با ما