تولید روفرشی6متری زرکدار

رنگبندی انواع روفرشی عمده

برای مشاهده رنگبندی انواع روفرشی عمده و فروش و خرید روفرشی از شرکت تولیدی مهام با ما در تماس باشید. تا همکاران لیست قیمت و طرح ها را برای شما ارسال کنند. و در خصوص نحوه ی همکاری و شرایط پرداختی شرکت ما بیش تر آشنا شوید.

رنگبندی انواع روفرشی عمده

روفرشی از دیر باز یکی از مهم ترین اجزا اصلی دکوراسیون خانه های ایرانی بوده . که معمولا شبیه فرش های از جنس  ابریشم بافت می شود . که علاوه بر زیبایی کاربرد های دیگری هم نیز دارد . برای مثال مراقبت از فرش رنگ روشن شما می باشد . که کثیف نشود .

روفرشی از طرح و رنگ های متنوعی تولید می شود . در رنگبندی طوسی،کرم،سرمه ای،زرشکی، و دیگر رنگ ها بافت می شود .روفرشی در ایران به دوران باستان بر می گردد . در ان دوران که بر میگردد به هزار سال پیش برمیگردد . روفرشی ها از جنس پشم بافت می شدند .

رنگبندی انواع روفرشی عمده

ولی با گذر زمان و پیشرفت  روفرشی ها  به اوج شکوفایی خود رسیدن . و مدرن تر شدند . حالا نیز در بازار ها انواع روفرشی های قدیم و جدید در رنگبندی های مختلف می باشد . که به برسی انها می پردازیم .

انواع روفرشی از نظر دوخت

از نحوه دوخت روفرشی یا با دست دوخت می شود . و یا با وجود ماشین الات پیشرفته بافت می شود . به طور کلی روفرشی ها از نظر لحاظ دوخت به دو گروه تقسیم می شود

روفرشی دستبافت ؛این نوع روفرشی ها با دست بافت می شود . و مواد اولیه هم از ابریشم می باشد . روفرشی دستبافت ارزش هنری  بالایی برخوردار است . به علت اینکه استفاده از نیروی انسانی بسیار گران قیمت تر از حالت ماشینی می باشد .

روفرشی ماشینی؛ این نوع روفرشی معمولا با دستگاه و معمولا از الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا پارچه های شانل مخمل بافت می شود .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =

خانه درباره ماتماس با ما