قیمت عمده فروشی روفرشی زرکدار

فروش عمده انواع روفرشی زرکدار

فروش عمده انواع روفرشی زرکدار مهام  یزد و دیدن مدلهای روفرشی مهام با ما در تماس باشید . شرکت مهام بافت در کل کشور نماینده های فعالی دارد و روفرشی ها را در سریع ترین زمان ممکن برای خریداران ارسال می کند.

فروش عمده انواع روفرشی زرکدار

روفرشی زرکدار پارچه ای ضخیم مانند فرش است . که برای نگهداری از فرش شما می باشد . روفرشی بر روی فرش شما پهن می شود . و فرش شما را از اسیب های ناگهانی مث ساییده شدن و بی رنگ رنگ شدن فرش شما  در برابر خورشید جلوگیری می کند .

فروش عمده انواع روفرشی زرکدار

روفرشی در انواع مختلف بافت و تولید می شود . که می توان به مخمل ،ابریشم ،و زرکدار اشاره کرد . که هر کدام از این نوع روفرشی فروش و ویژگی های خودشو دارد . و سلیقه هر یک از خریداران در انتخاب طرح و جنس و رنگد روفرشی می تواند متفاوت باشد .

فرش به عنوان یکی از مهم ترین وسیله منزل شما می باشد . که باید از ان مراقب کنید . انداختن روفرشی روی فرش به فضا منزل جلوه و زیبایی خاصی میدهد و انتخاب نوع روفرشی برمی گردد . به سلیقه خود افراد  و می تواند از نوع مخمل یا ابریشم یا زرکدار باشد .

سایزبندی روفرشی زرکدار

در مجموعه مهام با روفرشی هارو با سایز بندی های دلخواه شما طبق سفارش شما تولید می کنیم . روفرشی زرکدار در سایز 12،9،6، بافت می شود که هر خریداری طبقر فرش خود می تواند روفرشی را سفارش بدهد .روفرشی می تواند یکی از مهم ترین وسیله برایذ حفظ فزش شما باشد .

برای دیدن انواع روفرشی زرکدار و انواع بقیه روفرشی ها مجموعه مهام می توانید با ما در تماس باشید . تا اطلاعات مربوطه را به شما بدهیم . جهت خرید یک محصول بهتر و تجربه سود بیشتر در خریدتان از مجموعه مهام بافت یزد داشته باشید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفت =

خانه درباره ماتماس با ما