خریدفروش روفرشی مخمل

تولیدی روفرشی مخمل عمده

تولید روفرشی مخمل عمده خرید و فروش روفرشی مخمل در کارخانه مهام بافت یزد انجام می گیرد. خریدارانی که تمایل به خرید داند حتما با ما تماس بگیرند. تا همکاران به صورت رایگان شما را در زمینه ی تولید و قیمت روفرشی ها راهنمایی کنند.

تولیدی روفرشی مخمل عمده

در مجموعهمهام بافت ما تولید انواع روفرشی هارا به صورت عمده داریم . روفرشی مخمل یکی از روفرشی های ارزان قیمت مجموعه می باشد وه بخاطر قیمت مناسبی دارد خریداران زیادی دارد .

ما روفرشی مخمل را در ابعاد های مختلف تولید می کنیک و همچنین در طرح و رنگبندی های زیادی به دست مشتریان یا خریداران ارسال میکنیم . در روفرشی مخمل یکی از پرفروش ترین رنگ می توان به رنگ طوسی اشاره کرد . روفرشی مخمل در رنگ طوسی نسبت به بقیه رنگ ها فروش بالاتری دارد .

روفرشی مخمل از یک پارچه زخیم تولید می شود جنس ان بسیار سفت و محکم می باشد و عمر زیادی هم دارد و برای قیمت مناسبی که دارد . هر قشر از جامعه می تواند ان را تهیه و در منزل خود استفاده کند .

تولیدی روفرشی مخمل عمده

رنگبندی روفرشی مخمل 

در مجموعه مهام ما سعی داریم که به سلیقه مشتریان روفرشی را در هر سایز و رنگبندی که مورد دلخواهشان هست تولید کنیم .  روفرشی در ابعاد 12 و 6 متری فروش بالاتری دارد . و در رنگ بندی در رنگ های سرمه ای و رنگ طوسی مشتریان زیاد تری دارد .

شما خریداران روفرشی مخمل می توانید از هر ابعاد و طرحی که دوست دارید به مجموعه ما سفارش دهید ما در اسرع وقت محصول شما را تولید و به دست شما میرسانیم . و شما می توانید با ما یک خرید متنوع و باد تجربه بالاتری داشته باشید .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های مخمل می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

خانه درباره ماتماس با ما