قیمت تولیدی انواع روفرشی

قیمت تولیدی انواع رو فرشی مهام در حال حاضر روفرشی ها مدرن و سنتی در استان یزد واقع می باشد. و خریداران انواع روفرش های خود را مستقیم از درب شرکت مهام دریافت می کنند. و روفرشی ها را از طریق پست و تیپاکس و باربری ارسال می کنیم.برای اطلاع از طرح روفرشی های مهام با ما در ارتباط باشید.

قیمت تولیدی انواع روفرشی

شرکت مهام با افتخار تولید کننده انواع روفرشی مناسب برای شما خریداران عرضه می کند . ما انواع روفرشی را با بهترین طرح و با قیمت مناسب برای شما تولید می کنیم .شما می توانید روفرشی را با هر ابعادی که میخواین تهیه کنید .

مجموعه مهام قصد این را دارد با رنگ بندی عالی و قیمت مناسب نظر شما مشتریان را جلب کند .ما رو فرشی هارا با طرح و رنگ های مختلف انتخاب میکنیم . تا شمتریان بتواند طبق سلیقه خود هر طرح و رنگی که نیاز دارند تهیه کنند .

رنگبندی انواع روفرشی عمده

این مقاله بهترین فرصت برای خرید انواع روفرشی با قیمت منصفانه می باشد .شما می توانید هرنوع روفرشی و طرح رنگ روفرشی را از ما بخواهید . ما تولید کننده انواع روفرشی با بهترین کیفیت خدمت شما مشتریان تولید و سپس برای شما ارسال می کنیم .

قیمت روفرشی 12 متری کشدار

روفرشی کشدار چاپی امروزه خیلی مورد پسند مردم قرار گرفته . و در ابعاد 12متری فروش زیادی تری دارد و ما روفرشی چاپی را با یک قیمت رقابتی در بازار عرضه می کنیم . برای نگهداری از فرش و یا عمر بیشتر فرشتان می توانید . از روفرشی های جدید چاپی استفاده کنید .

هم جلوه زیبایی به منزل شما میدهد . هم قیمت مناسب تری دارد و هم  دکوراسیون منزل شما را تغیر میدهد . و حتی شستشو راحتری دارد .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما