عمده انواع کاورفرش 12متری

فروش عمده روفرشی از کارخانه

فروش عمده روفرشی از کارخانه عدلی  انواع روفرشی در سایز های 6 و 9 و 12 متری استاندارد در شرکت مهام بافت انجام می گیرد. و مشتریانی که به دنبال خرید خرده و عمده روفرشی  هستند. حتما با شرکت تماس بگیرید. تا از لیست قیمت و طرح های لوکس ما مطلع شوید.

فروش عمده روفرشی از کارخانه

در مجموعه مهام ما انوع روفرشی را به صورت خرده و عمده برای مشتریان خود تولید میکنیم . انواع روفرشی اعم از روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم که فروش بسیار زیادی دارد و خریداران از این نوع روفرشی به خوبی استقبال می کنند .

روفرشی های ما از ابعاد مختلف تولید می شود و هر ابعادی که شما مدنظرتان باشد . ما برایتان تهیه می کنیم و در رنگبندی و طرح دلخواه شما تولید و سپس به دست شما ارسال می شود .شما میتونید طرح و اندازه مورد نظر را به ما اعلام کنید تا ما بافت را برای شما شروع کنیم .

فروش عمده روفرشی از کارخانه

در مجموعه ما روفرشی مخمل نسبت به بقیه روفرشی ها قیمت پایین تری دارد و خیلی از خریداران می تواند . از ما روفرشی مخمل تهیه کند برای قیمت مناسب ان هر قشری می تواند تهیه کند .

تفاوت روفرشی زرکدار و ابریشم

ابریشم در هرجای دنیا روفرشی گران قیمت می باشد زیرا در ان از نخ ابریشم بافت می شود . جنس بسیار مرغوب و نرمی دارد . ابریشم از وزن سنگین تری نسبت به بقیه روفرشی ها تولید می شود .

روفرشی زرکدار نیز خریداران خود را دارد . از نخ هایی براق  در روفرشی به کار رفته است و قیمت متناسبی دارد و در رنگ بندی های زیادی تولید می شود و در سه وزن مخلتف در مجموعه ما بافت می شود .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

خانه درباره ماتماس با ما