تولیدی روفرشی مخمل عمده

تولید عدلی روفرشی مخمل

بافندگی مهام در زمینه ی تولید عدلی روفرشی مخمل در استان یزد فعالیت می کند. و با توجه به سابقه ی خوبی که در زمینه ی روفرشی ها بدست آورده است. قادر است روفرشی هایمخمل را با قیمت مناسب تر و با کیفیت بهتری به شما تحویل بدهد.

تولید عدلی روفرشی مخمل

تولیدی مهام بافت یزد برای خریدی راحت روفرشی را به صورت عمده برای شما مشتریان تولید می کند . وه به صورت عدلی و به قیمت عمده ان را برای شما بافت می کند و برای شما ارسال میکند .

روفرشی مخمل از تنوع رنگ زیادی برخورد است . و چند نمونه ابعاد و سایز بندی تولید می شود . که شما انتخاب راحتری در انتخاب روفرشی داشته باشید . شما می توانید روفرشی را از ما با رنگبندی طوسی ، سرمه ای ، زرشکی ،گردوئی و ابی فیروزه تهیه کنید و همچنین در ابعاد 12،9،6،3،1.5، از ما بخواهید .

کارخانه عمده روفرشی مخمل

روفرشی مخمل از نظر کیفیت هم جنس بسیار محکم و سفتی دارد و همچنین می توانید به مزیت خوب ان که قیمت مناسب ان می باشد . اشاره کنیم

فروش عدلی روفرشی مخمل

مجموعه ما در تولید روفرشی و خرید و فروش روفرشی مخمل نسبت به رقبا فروش باللایی داریم . زیرا به دلیل اینکه قیمت رقلبتی و جنس مرغوب و از شرایط پرداختی خوبی که داریم به راحتی می توانید از ما خرید کنید . برای اطلاع بیشتر از موجودی های انواع روفرشی و طرح و رنگ های روفرشی می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

ما شما را راهنمایی می کنیم برای خریدی ارزان تر و راحتر و در خریدتان حتما سودی از این خرید ببرید . ما قیمت روفرشی عدلی را با قیمتی مناسب برای شما خریداران در نظر گرفتیم .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های مخمل مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 4 =

خانه درباره ماتماس با ما