خریدفروش عمده روفرشی

تولید عدلی انواع روفرشی

تولید عدلی انواع روفرشی برای دیدن انواع رنگ بندی روفرشی و خرید و فروش روفرشی های پرفروش بازار با بافندگی مهام یزد تماس بگیرید. مجموعه ما تولید کننده و عرضه کننده انواع روفرشی ها در طرح و رنگ های مختلف می باشد. برای اطلاعات بیش تر در ادامه با ما همراه باشید.

تولید عدلی انواع روفرشی

مجموعه مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی به صورت خورده و عدلی می باشد . شما می توانید هر تعداد روفرشی که مدنظرتونه سفارش بدید تا در اسرع وقت برای شما مشتریان اماده می کنیم .ما انواع روفرشی را در کمترین زمان ممکن با بهترین قیمت برای شما در نظر گرفتیم .

روفرشی انواع مختلفی دارد که هر یک مشتریان سلیقه متفاوتی در انتخاب روفرشی دارند . یکی کار زرکدار مدنظرش است یکی دیگ کار ابریشم یکی کار ارزان میخواد و دیگری کار گرون و سنگین که ما طبق سلیقه شما خریداران روفرشی را تولید می کنیم .

تولید عدلی انواع روفرشی

تولید عدلی روفرشی مخمل 

روفرشی مخمل قیمت بسیار مناسبی دارد . برای قیمت مناسبی که دارد هر از قشر جامعه می تواند . ان را خریداری کند . برای محافظت از فرش خود یا جلوگیری کند از پوسیدگی سریع فرش روفرشی فواید بسیار زیادی دارد .روفرشی می تواند دکوراسیون منزل شما را تغیر بدهد .

روفرشی یکی از بهترین گزینه و انتخاب برای افرادی است . که بچه کوچیک دارند . و حتی افرادی که تنوع را دوست دارند می تواند روفرشی را هر سری با دکوراسیون منزل خود ست کنند .و در عین حال از فرش خود مراقبت کنند. امروزه شستن فرش کار بسیار سنگین و هزینه بری می باشد .

با داشتن روفرشی شما می توانید روفرشی خود را در منزل داخل لباسشویی بیاندازید . و نیاز به شستن قالی نباشد .و اینجوری عمر طولانی تری هم به فرش خود هدیه می دهید .

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار و مخمل و کاور فرش و ابریشم می باشد. اگر قصد خرید روفرشی ها را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

خانه درباره ماتماس با ما