خرید روفرشی از شرکت مهام

خرید روفرشی عدلی از کارخانه

اگر قصد خرید روفرشی عدلی از کارخانه عمده روفرشی ارزان را دارید . شرکت مهام بافت در زمینه ی تجارت و تولید انواع روفرشی های  در استان یزد فعالیت می کند. و  قادر است این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیتی عالی در اختیار شما قرار دهد.

خرید روفرشی عدلی از کارخانه

مجموعه ما در زمینه روفرشی قادر به تولید انواع روفرشی با تعداد بالا و طرح متفاوت و رنگبندی متنوع می باشد . ما انواع روفرشی را به صورت عدلی برای خریداران روفرشی ارسال می کنیم . روفرشی از ابعاد مختلف تولید می شود . ابعاد ان 12،9،6،می باشد .

ما انواع روفرشی را از جمله روفرشی ابریشم ،مخمل،زرکدار،تولید می کنیم و در طرح های زیادی بافت می شود . شما می توانید نوع روفرشی و طرح مورد نظر و همچنین رنگ مورد نظر را به ما اطلاع بدهید تا ما روفرشی شما را با ابعاد و طرح مختلف بافت کنیم .

خرید روفرشی عدلی از کارخانه

فروش انواع عدلی روفرشی ابریشم 

روفرشی ابریشم هم می توان در وزن پایین هم در وزن بالا تولید کرد . روفرشی ابریشم یکی از مرغوب ترین نوع روفرشی می باشد . از نخ ابریشم تولید می شود . جنس بسیار نرمی دارد . ابریشم قیمت بالاتری نسبت به بقیه روفرشی ها دارد زیرا بخاطر این است که در ان نخ ابریشم کار می شود

روفرشی ابریشم را می توان در ابعاد مختلف و در رنگ بیندی متنوع تولید می شود . یکی از رنگ پرفروش روفرشی ابریشم رنگ طوسی می باشد . و رنگ طوسی در دو ابعاد 12متری و 6 متری فروش زیادتری دارد .در وزن 7کیلویی فروش بالاتری دارد و برای مشتریلنی که قصد خرید یک جنس خوب و مرغوب دارد که عمر بیشتری کند .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دو =

خانه درباره ماتماس با ما