خرید فروش عدلی انواع روفرشی

خرید فروش عدلی انواع روفرشی

خرید فروش عدلی انواع روفرشی زمینه طوسی و سرمه ای فروش بالایی دارند. و شرکت مهام  انواع روفرشی های را در رنگ های تیره و روشن و در طرح های شیک به بازار عرضه می کنند. و مشتریان قادرند انواع روفرش ها را در مدل های مورد نظر خود سفارش دهند.

خرید فروش عدلی انواع روفرشی

مجموعه مهام بافت در زمینه فروش انواع روفرشی اعم از تولید عمده روفرشی ابریشم روفرشی مخمل و همچنین روفرشی زرکدار خرید و فروش بسیار بالایی دارد .ما روفرشی را در طرح و رنگ بندی مختلف تولید و بافت می کنیم

انواع روفرشی را در ابعاد های مختلف و در طرح رنگبندی متنوع برا اساس سلیقه هر خریدار وفق میدهیم . شما می توانید رنگ و سایز و طرح مورد نظرتان را به ما بگویید . تا ما در اسرع وقت برای شما تولید را شروع کنیم .

انواع روفرشی طبق سلیقه خریداران رنگ طوسی و سرمه ای پرفروش ترین رنگ روفرشی در هر نوعی می باشد . و در ابعلد 12 و 6 فروش بیشتری نیز دارد .

خرید فروش عدلی انواع روفرشی

فروش عدلی روفرشی مخمل 

روفرشی مخمل از جنس بسیار محکمی تولید می شود . استحکام بالایی دارد . از از قیمت مناسبی برخورد دار می باشد . که هر قشری از جامعه می تواند ان را تهیه کند . و در رنگبندی متنوع ای بافت و تولید می شود . که یکی از رنگ های پرفروش ان رنگ طوسی می باشد .

روفرشی مخمل در ابعاد های مختلف می توانید تهیه کنید . روفرشی می تواند گزینه خوبی برای جلوگیری از پوسیدگی فرش در برابر افتاب یا حتی گزینه مناسبی برای افرادی که بچه کوچیک دارند می توانند از کثیف شدن فرش جلوگیری کند .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =

خانه درباره ماتماس با ما