عمده انواع کاورفرش 12متری

تولید عدلی کاورفرش سنتی

تولید عدلی کاورفرش سنتی اگر قصد خرید و فروش انواع کاورفرش کشدوزی ارزان قیمت یزد را دارید. مجموعه مهام بافت تولید کننده . روفرشی های کشدوزی در انواع مختلف و با قیمت های تولیدی مناسب می باشد . برای مشاهده انواع طرح ها و لیست قیمت با ما تماس بگیرید.

تولید عدلی کاورفرش سنتی

کاور فرش سنتی از نخ ابریشم تولید می شود . و امروزه فروش زیادتری نسبت به کاور فرش چاپی دارد . مجموعه مهام انواع کاور فرش هارو به صورت عمده یا خرده ای  برای شما خریداران محترم تولید و سپس به دست شما میرساند .

کاور فرش در ابعاد مختلف بر اساس ابعاد فرش شما تولید می کنیم  . و با وجود کاور فرش شما می توانید . جلوه ای متنوع به فرش و منزل خود بدهید . کاور فرش امروزه طرفداران زیادی دارد . چون سلیقه بیشتر خریداران در بازار به دلیل متنوع شدن فرش انها می باشد . و از این محصول برای طرح و رنگ زیادی که داره مورد استقبال قرار میگیرد .

تولید انواع کاور فرش

مجموعه ما تولیدکننده انواع کاور فرش سنتی و چاپی می باشد . روفرشی چاپی طرح فرش یا طرح دلخواه شما برای ما میفرستید . ما ان را چاپ می کنیم و روی پارچه با دستگاه چاپ را انجام میدهیم کاورفرش چاپی دوام پایین تری نسبت به کاورفرش سنتی دارد .

تولید انواع کاور فرش 

یکی از مزیت های کاورفرش سنتی بافت سنگین ان می باشد . روی فرش شما قشنگ پهن می شود . و اصلا جمع نمیشود و نظم بهتری به فرش شما میدهد . و به دلیل استحکام بالایی که دارد . سالیان سال می تواند . برای منزل شما عمر کند .

ما کل کاورفرش هامون رو دوردوزی با منظم و محکمی انجام میدیم که هم سلیقه مشتری باشه و همد مشتری را راضی نگه داریم .

برای اطلاعات بیشتر راجب انواع کاور فرش سنتی و چاپی و همچنین برای خرید می توانید با ما تماس بگیرید . تا ما شما راهنمایی کنیم برای یک خرید با تجربه و بهتر در زمینه روفرشی برای دیدن طرح ها با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + شش =

خانه درباره ماتماس با ما