عمده انواع کاورفرش 12متری

عمده انواع کاورفرش 12متری

عمده انواع کاورفرش12متری کاورفرش رنگ سرمه ای  و طوسی در مجموعه ما موجود می باشد. و در طرح های شیکی به بازار عرضه می شوند. برای اینکه به تمام طرح ها دسترس داشته باشید. و رنگ های روفرشی را مشاهده نمایید. حتما تماس بگیرید. تا همکاران مشاوره رایگان به شما بدهند.

عمده انواع کاورفرش 12متری

کالای نفیسی مانند فرش باید دارای کاور باشد . تا از هرگونه اسیب به تاروپود ان جلوگیری کنند . حال اگر این محصول گران قیمت رنگ روشن باشد . نیازمند به مراقبت بیشتری می باشد . که با استفاده از کاور فرش می توانید از ان مراقب کامل را انجام بدهید .

خانواده های دارای کودک خردسال نیر از کاور فرش استقبال بیشتری دارند . زیرا به دلیل اینکه به کودکان اجازه فعالیت میدهند . و موقع بازی کودکان جکع نمشود . از کثیف کاری ان ها هم جلوگیری میکند .

دربرابر ریختن مایعات مقاوم است . تنوع بالا کاور فرش به همراه ویژگی های منحصر به فرد از عواملی است . که افراد را به خرید ترغیب می کند .

عمده انواع کاورفرش 12متری

پرفروش ترین روفرشی کشدار

ارزان قیمت بودن روفرشی ها سبب برتری ان ها نسبت به فرش شده. از طرف دیگر محافظت از فرش ها در برابر هرگونه اسیب و کاهش هزینه های مربوط به شستشو فرش جزو مزایای خاص کاورفرش ها به شمار می اید .

سایز بندی کاور فرش ها متناسب با فرش در نظر گرفته . می شود . اگر مدل فرش منزلتان دلتان را زد . کافی است . با هزینه کم و در نظر گرفتن ابعاد فرش یک روفرشی کشدار با کیفیت را تهیه کنید . و هم تنوعی به منزل خود بدهید و هم از کثیف و پوسیدگی فرش خود جلوگیری کنید .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

خانه درباره ماتماس با ما