لیست قیمت رو فرشی کشدار سنتی

خریدفروش کاورفرش سنتی

اگر به دنبال خریدفروش کاورفرش سنتی کشدار کارخانه هستید. و کیفیت پارچه و رنگ بندی روفرشی ها برایتان اهمیت دارد. با همکاران فروش مهام بافت تماس بگیرید. تا شما را در خصوص قیمت عمده و خرده روفرشی های کشدار راهنمایی کنند.

خریدفروش کاورفرش سنتی

در مجموعه مهام ما انواع کاورفرش سنتی با طرح های مختلف و دارای رنگ بندی تولید می کنیم . بر اساس ابعاد و وزن دلخواه مشتریان بافت می شود .کاورفرش همینجور که از نامش مشخص است . فرش را کاور می کند .

فواید رکاورفرش میتونه این باشه که به دکوراسیون منزل شما کمک کند . و همچنین  از فرش شما در برابر افتاب زدگی یا کثیف شدن فرش شما جلوگیری کند . تا فرش شما عمر بیشتری کند .

کاور فرش ترجیحا روکشی برای فرش شما می باشد . کاور فرش معمولا روکش زخیمی است .برای حفظ بیشتر فرش شما و دوام و کیفیت فرش شما مورد استفاده قرار می گیرد .

خریدفروش کاورفرش سنتی

تولید عمده کاور فرش

کاور فرش اغلب به منظور محافظت از فرش در برابر اسیب های احتمالی مانند ریختن . غذا و نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد . فرش هایی دارای رنگ روشن در برابر الودگی بسیار اسیب پذیرند و به راحتی دارای لکه می شود . استفاده از کاور فرش می تواند . فرش برای مدت طولانی تری تمیز بماند

کاور فرش وسیله ای برای مراقبت از فرش های دستبافت و گرانبها می تواند مورد مناسبی باشد . که هرکدوم به دلیل ارزش قیمت بالایی که دارد نیاز به یک محصول که از ان مراقبت کند نیاز دارد .در اخر یکی از فواید دیگر کاورفرش کشدار این است تعداد زیادی ادمها به پرز فرش حساسیت دارند . این محصول از تماس مستقیم پرز به افراد جلوگیری میکند .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 5 =

خانه درباره ماتماس با ما